Master.NET Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Når jeg starter maskina starter den med engang å loade xp Hadde vært fint å ha muligheten til å velge mellom 2k og xp Innstalerte først 2k, deretter innstalerte jeg xp på en ny partisjon jeg hadde lagd med PartionMagic 8. Ved oppstart kommer jeg rett inn i XP og den ligger på C: øhh.... der hadde jeg innstaler win 2k, ligger heller ingen andre HDer der enn C:. Har vært inne på Boot.ini, men der er bare 1 OS som ligger der Boot.ini filen: [boot loader]timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Hvordan velge mellom hvilke OS jeg skal starte opp med?? Endret 4. januar 2004 av Master.NET Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) hva skal du med xp??? bruker win2000 mye bedre og stabilt tror du må lete litt i bios Endret 4. januar 2004 av Ørjuz Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 åsn i s*t*n kommer jeg inn i bios? prøvd alt(del, f1, insert,ctrl+esc) kommer ikke inn ved oppstart. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 åsn i s*t*n kommer jeg inn i bios? prøvd alt(del, f1, insert,ctrl+esc) kommer ikke inn ved oppstart. Ser du har Compaq, tror det er F8 eller F10. Det er det ihvertfall på Compaq Deskpro som vi har på skolen. Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det er en IBM pc der er snakk om Kom inn inn i bios eller konfigurasjoncenter, halp ikke stort Dualboot kan brenne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå