laffatuse Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg har en iphone xs som batteri faller fort ned på etter den har kommet til 50 prosent. Noen som har samme problemet eller veit hva jeg kan gjøre med problemet? Den er 1år og har hundre prosent batteri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Har du sjekket hvilken app som trekker batteri? Hvor lenge holder den på en lading ved vanlig bruk (fra 100 % til ca tom)? Jeg lurer på hvordan batteriet kan vise 100 % fortsatt, da min erfaring er at dette tallet synker med ca 0,6 % pr måned (med mitt bruk). Har batteriet vært byttet? Har telefonen vært skadet/reparert/åpnet? Lenke til kommentar
laffatuse Skrevet 4. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Denne ble kjøpt i mars 2020 . Problemet er at det er strøm da jeg skal legge meg men da jeg våkner er den død uten at den har vært i bruk .Pleier og være i gjenn over 50 prosent.tlf har aldri vært åpen eller skadet .da jeg går på batteri status står det 100 prosent. Jeg leser litt nyheter på vg og dagbladet e Endret 4. januar 2021 av laffatuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå