Lars! Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hallo! Har dykk nokon forslag til eit gratis web-hotell? Det må ha MYSQL støtte! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 veeeelig få gratis webhottell som har mysql støtte.. de få som har er det som regel ventetid på.. skaff deg billig webhotel selv da! var et hotell som tilbø 100mb og alt av scripting supprt til 10,- mnd.. eks mva da.. noen er husker sikkert linken Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ta en titt på http://www.b-one.net Der får du det meste til 10,- mnd. Du må riktignok ut med 99 i året for domene, men stort billigere enn det får du det ikke Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nesten gratis i alle fall: www.webstrikesolutions.com Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) b-one + xmac.no som aktuelle! Kva av dei annbefalar dykk? Er det noken fordel med å velge eit norskt web-hotell? Endret 4. januar 2004 av afsdøjklopirtemnut Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Personlig heller jeg da mot b-one siden de har fri trafikk.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 helt klart b-one ja xmac.no tilbyr mindre plass, begrensning på overføring uten asp for dobbelt så mye pr mnd Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Personlig heller jeg da mot b-one siden de har fri trafikk.. Trur eg skal ta b-one! Er det nokon fordelar ved å velge eit norsk web-hotell? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 disse har jeg hørt skal være ok http://www.domeneshop.no/ Lenke til kommentar
inSain Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Språkforståelse.. har vel lite å si når han prater nynorsk? neida, barre tulla... no offence.. prater nynorsk selv Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ingen forskjell annet ann plasseringen av hotellet. Mulig du får noe lenger responstid til Norge og kortere til Europa med b-one, men det er snakk om milisekunder på det meste Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 disse har jeg hørt skal være ok http://www.domeneshop.no/ Det blir nok ikkje Domeneshop sitt! det er for dyrt! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Haaalooo? Har du tenkt å betale for det, er vel valget enkelt? Fra ServeTheWorld, lokalisert i Norge. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 men prisen da mann prisen! Trådstarter var på jakt etter noe gratis noe... Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Valget kan umulig være vanskelig. Kjøp hos ServeTheWorld via QXL Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 He.. Var i kontakt med b-one, man kan ikke legge inn CMS på deres server(e). Dette fordi de kjører "sin" PHP i SAFEMOD sier de.. Lenke til kommentar
Nora Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Domenetorget.net er både billig og bra. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.starthotel.dk har gratis webhosting med MySQL database. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Med alle desse aternativa blei det ganske vanskeleg! Dei aktueller er no b-one og domenetorgets Gamma! Eg trur eg går for Domeneshops Gamma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå