Gå til innhold

Nytt visakort - fordeler?

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt bank Norwegian visa i en del år, som jeg bruker til alt mulig og betaler fullt tilbake ved forfall, har brukt bonuspoengene til flyreiser i inn og utland og fornøyd med det, men nå med småbarn blir det ikke særlig mye flyging fremover, spesielt nå etter covid..

Noen andre forslag til tilsvarende kort med gode/bedre betingelser? Renter har ikke særlig betydning da jeg alltid betaler tilbake ved forfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coop Matercard. Best om man handler på Coop. 

Knytt det opp mot Coop Pay. Gir bonus ut over ordinær Coop medlemsbonus.

NAF kredittkort gir 15% rabatt på regninger på el-bil lading.

For NAF-medlemmer

Begge kortene er uten årsgebyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg bruker:

Trumf VISA når jeg handler på Norgesgruppens butikker (Kiwi, Joker, Meny etc) - 2 % Trumf som man kan ta ut når man vil (overføre til bankkonto). Bruker også ViaTrumf til forskjellige produkter og tjenester, gir Trumf.

COOP MC når jeg handler på Obs og andre COOP-butikker - 1,5 % + lokalt kjøpeutbytte (varierer med region), som man får året etter at det brukt.

MonoCard VISA på det meste av annet: 1 % i Norge, 1,5 % på nett, blir til MonoBits som trekkes fra på neste faktura. Koster 29 kr/mnd, men BraBank har ofte kampanjer der man får det gratis. Inkluderer digitalt kort (i appen) med rullerende CVV, anbefales brukt på netthandel da misbruk blir vanskelig. Støtter også Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay og Garmin Pay.

Komplett Bank MC til kjøp på nett: 2 % bonus man kan overføre til fradrag neste faktura.

Remember Black MC til reise, hotell, leiebil og annet som ligger i RememberCard sine tilbud.

Norwegian VISA bruker jeg kun til å kjøpe flyreiser med Norwegian, for å unngå kortgebyr ved bestilling.

De to sistnevnte har vært lite brukt etter mars 2020, men vi håper på mer reiseaktivitet utover høsten i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...