knutby Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har denne sia, men det er en stund siden jeg har gjort noe med den... noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få den litt bedre?? Ikke kom med noen tips som ingår php siden det er ikke jeg som har skrevet php der.. vanlig html er det jeg klarer alene:D Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 du har laget ett godt grunnlag som du kan bygge mye bra rundt, men det første jeg ville ha gjort er fikse deg en fet banner og noen andre farger. Stå på ! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jepp, litt mer freshe farger og en banner hadde gjort susen. Prøv også å få med litt mer grafikk. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Blir det ikke litt rotete med masser av farger?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke hvis du implenterer noe nice grafikk med farger. Nå vet ikke jeg hvor dyktig du er i Photoshop, men det er bare å prøve seg fram, og husk at feiling hører med Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hg for en loadtid... Bare hos meg kanskje? Farger er et must. Oppdater akurat nå, eller fjern det. Ingenting som er værre enn akurat nå som var akurat for lenge siden Litt kjedelig meny, få inn en mouseover som passer til grafikken Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er nok ikke bare du som har lang load... men ideer ja: Farger, grafikk, header, mouseover... alt som har blitt nevnt tidligere.. men nice design da! fin layout Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Blir det ikke litt rotete med masser av farger?? Jo,, det kan lett bli det. Du trenger ikke mer farger, men heller en banner som er bygget opp av samme fargene du allerede har brukt på siden. Prøv å få den midstillt også vertikalt og kanskje strekk den litt i bredden. P.S. Du fyller år samme dag som meg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 P.S. Du fyller år samme dag som meg Weeee!! synd at jeg er ett år eldre en deg da:D Må få til noe med logo, og mouse over effekter. bruke flash til det vel? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) nei, det gjøres med onmouseover... kan se i denne tråden... http://forum.sourcecode.no/index.php?showt...&hl=onmouseover Edit: kan sikkert gjøres i flash, men det har jeg ikke peil. på! Endret 4. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) P.S. Du fyller år samme dag som meg Weeee!! synd at jeg er ett år eldre en deg da:D Må få til noe med logo, og mouse over effekter. bruke flash til det vel? Du bare paster et stylesheet inn i teksten, om du ikke vil bruke ekstern css. <head> <title>Loffelur</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <style> a {text-decoration: none;} a:hover {text-decoration: underline;} a:active {text-decoration: underline;} </style> </head> Endret 4. januar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå