Arbe Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Hei. Vurderer kjøp av en brukt lexus. Hvordan er prisene på deler til disse bilene? Ligger det nærmere Mercedes nivå eller Volvo? Er det vanskelig å få tak i disse delene i Norge? Aktuell årgang er rundt 2004-2008. Mvh Bjørn Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Jeg har ikke selv erfaring med Lexus, men gjennom en bekjent har jeg fått forståelsen for at det på enkelte modeller kan være rimelig vanskelig. Dette kan nok være et spørsmål som din lokale Toyota-forhandler lettere kan svare på. Endret 11. januar 2021 av SpecialForce Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Hvis du går via offisielle kanaler som Toyota, vil de være i stand til å skaffe hva det måtte være av deler så lenge det er å få tak i "ute i verden". Uansett merke og modell, er det uvanlig å ha stort komplett delelager i Norge, så det meste må bestilles fra utlandet uansett. Når det kommer til prisnivå, kan jeg ikke bidra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå