mobpedersen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg må skjære litt i plexi glasset mitt, men hva kan jeg bruke til det ? Nå tenker ikke på runde hull til vifter. Jeg går da sterkt ut at det er bare å bruke en borre maskin med rund-bor. Det jeg skal også skjære er en del av et hjørne. Skal bruke den cuttern fra microplex til å lage hull i selve kabinettet, kanskje det går ann å bruke den ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 -Dremel -Stikksag med veldig tynt blad Tviler på nibbleren fra microplex takler plexi Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg ville brukt stikksag med fint blad, mulig dremelen ville ha smelta plexien...... Jeg bruker i hvertfall stikksag! Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg brukte en stikksag med metallblad, og det fungerte som bare f. Prøv det du, for da kan du nesten ikke sage feil. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Som sagt: Stikksag er tingen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Berre husk å kjøre på lav hastighet, ellers kan du risikere at plexien smeltar. Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 bruker stikksag til det meste her. har 2 dremmel multi men mere ubruklig vet jeg ikke. eneste grunn til at jeg kjøpte det var fordi jeg skulle ha motoren i den ene til et prosjekt, andre var fordi jeg skulle bruke den til no gravering, men uff, ubrulig svak sak. men seff fint for barna som skal kappe hull i kabinettet til en rute eller to Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bit-Tech Har noen gode guider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå