bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Første i åpent spill i år vel? EDIT: mener da Martials og denne sesongen Endret 1. januar 2021 av bshagen Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Helt usynlig, før plutselig scorer som Cavani. Digg! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 bshagen skrev (2 minutter siden): Syns jeg lignet på filming i grunn Ja helt klart filming mener jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Tryllekunsten til Pogba, det følsomme innlegget til Wan-Bissaka, løpet til Martial. Pene greier, og ikke ofte vi ser det skje fra høyrekanten. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Snikpellik skrev (1 minutt siden): Tryllekunsten til Pogba, det følsomme innlegget til Wan-Bissaka, løpet til Martial. Pene greier, og ikke ofte vi ser det skje fra høyrekanten. Mings skulle egentlig klarert den, vi har litt tur. Men det gjør ikke noe, vi har hatt endel sjanser så det er ikke ufortjent Endret 1. januar 2021 av bshagen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Martial trengte den. Pent mål. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Tåkefyrste skrev (2 minutter siden): Pent mål. Årets mål hittil vil jeg si! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Comma Chameleon skrev (Akkurat nå): Årets mål hittil vil jeg si! 😏 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Årets mål var vel litt å ta i 😛 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Bra omgang! Vi spiller fin ball, skapt en god del, Pogba er bra, vi har hatt ok kontroll og Bailly har ennå ikke blitt skadet. En like god prestasjon i andre gir seier og delt tabelltopp. Men holder vi ut? Villa har fått en del mer hvile før kampen og er godt trent. Kan se for meg at Rashford og Bruno vil bli slitne tidlig her siden de spilte sist. Pogba også. Så byttene i dag må fungere. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Men holder vi ut? Villa har fått en del mer hvile før kampen og er godt trent. Kan se for meg at Rashford og Bruno vil bli slitne tidlig her siden de spilte sist. Pogba også. Så byttene i dag må fungere. Villa har mye mindre rotasjon i laget enn oss da, så kan fort bli slitne de også. Men de besitter en kvalitet, de kan fort bli farlige og de er det beste bortelaget i ligaen når det kommer til forsvar. Scorer de ett-to så kan det fort bli tungt å komme tilbake Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Håper van de Beek kan komme inn og gjøre en god figur Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 bshagen skrev (16 minutter siden): Årets mål var vel litt å ta i 😛 Sjekk datoen 😛 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Gult for det der...? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Comma Chameleon skrev (2 minutter siden): Sjekk datoen 😛 Afff! Hahahah! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Grealish skapte 0 sjanser i førsteomgang. På 8 minutter i andre har han skapt to og åpnet oss opp flere ganger. Han er så jævlig god! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 idiotforsvar som vanlig Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 NOK EN GANG. Bak Shaw. Og Bissaka da? Hva driver han med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå