Morromann Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Er dette bare en kortvarig teknisk feil. Jeg ser at denne muligheten nå er fjernet. Edit: nå ser jeg det er mulig her men ikke innlegg som bare er en dag gamle. Endret 1. januar 2021 av Morromann Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Kan en ikke redigere? Jeg kan prøve. Edit: Det går an. edit: Det går fortsatt an å redigere. Endret 3. januar 2021 av Blåbanan: Mecum in aeternum Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Noen ganger må man trykke F5 først Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Det virker som om problemet er løst, nå har jeg redigert den øverste posten min to ganger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Dette er ikke en teknisk feil. Endre knappen vil forsvinne om ca to til tre måneder, hvis jeg ikke husker helt feil nå, så rett meg gjerne hvis jeg tar feil. Dette er en funksjon Diskusjon.no har selv valgt. Jeg er liker heller ikke at endre knappen forsvinner. 🥺 Endret 14. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Helt ærlig, jeg oppretter nesten skjeldent egne tråder nå pga endre knappen forsvinner. 😞😞😞 Jeg vil ikke at den knappen skal forsvinne i det hele tatt. Endret 24. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg har funnet ut at det tar 6 måneder til man ikke kan lengere endre. Helt ærlig, jeg liker ikke at endre knappen forsvinner i det hele tatt. 😖😖 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå