Nimrad Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Er på utkikk enn en monitorarm som kan klare mine to skjermer, men sliter litt med å finne noe som passer. Optimal løsning er en arm som kan holde min 34" ultrawide ved siden av en stående 27", noe sånn som dette: Foretrekker en arm som kan plasseres slik som på bildet, altså til høyre/venstre for skjermene, så flott med noe solid. Trenger egentlig ikke noe veldig justeringsmuligheter ut over at jeg vil plassere det slik som på bildet. Når jeg først har plassert skjermene som jeg vil ha dem så står de fast der etter min erfaring. Lenke til kommentar
Mofa$a Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har denne med omtrentlig likt oppsett (en 34" og en stående 24" som nå skal byttes ut med 27" siden det er god plass til det) https://www.komplett.no/product/894581/datautstyr/skjermer/bord-og-veggfeste/iiglo-skjermfeste-gassarm-gm200 Veldig godt fornøyd med armen, lett å justere og solid. Pluss USB uttak. Litt stivt priset nå men kommer innimellom på tilbud, så jeg betalte 1200,- for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå