Blu-Boss Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Stemmer det at nye iPad`s som selges nå ikke har "Home button" ? Trenger ny da min 5 år gamle Ipad begynner å fuske men jeg bruker Home button "mye" så lurer på hvordan jeg vil reagere på en uten..... 😕 Kanskje bare jeg som overreagerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Noen av de nye modellene har face ID. Du gjør det samme med sveip, som å gå fra iPhone 8 til X. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Min erfaring er at det tar veldig lang tid å venne seg til sveiping i forhold til home button. Jeg vurderer faktisk å gå tilbake til iPhone 8 pga at jeg ikke klarer å venne meg til sveipinga. Men det er altså MIN erfaring. Det er kanskje annerledes for andre. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Min erfaring er at det gikk fort å bytte over når jeg gikk fra iPhone 8 til Xs. Men det vil nok være individuelt ja Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Tar ca 8 sekunder å vende seg til å sveipe opp fremfor å trykke på en fysisk knapp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg byttet fra 8 til XR nå. Tok ca 10 sekunder å bli vant til ny sveiping. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Etter bytte fra iPhone 7, har ik savnet hjemknappen Lenke til kommentar
MKap Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Den "klassiske" (billegaste) iPaden har vel fortsatt heim-knapp. Det same har iPad Mini. Dei har ikkje like tynne rammar som iPad Air og Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå