Gjest 81a0b...649 Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Gjest d63e7...8b9 skrev (22 minutter siden): Jeg har tenkt det samme selv. Bare gi opp alt som heter kroppskontakt og sex med det motsatte kjønn. Men det er jo egentlig trist om det blir slik. Til og med WHO sier nå at sex er en menneskerettighet, så man skal ikke undervurdere hva mangel på det kan gjøre med sinn og kropp. Anonymous poster hash: d63e7...8b9 Har gått en del år uten så klarer nok en del år til. Jeg orker ikke bare alt som følger med, blant annet usikkerheten... Har slått ifra meg dette med å møte menn for sex nå. Det er poengløst og vil ikke dekke det behovet jeg egentlig har, som er nærhet og bekreftelse fra mannen. Det hjelper jo ikke når jeg uansett ikke tror på mannen og ikke klarer stole på intensjonene deres. Anonymous poster hash: 81a0b...649 Lenke til kommentar
Gjest 630e6...c17 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Gjest 81a0b...649 skrev (På 5.1.2021 den 17.06): Har gått en del år uten så klarer nok en del år til. Jeg orker ikke bare alt som følger med, blant annet usikkerheten... Har slått ifra meg dette med å møte menn for sex nå. Det er poengløst og vil ikke dekke det behovet jeg egentlig har, som er nærhet og bekreftelse fra mannen. Det hjelper jo ikke når jeg uansett ikke tror på mannen og ikke klarer stole på intensjonene deres. Anonymous poster hash: 81a0b...649 Synd å høre. Du fortjener bedre. Forresten kjenner jeg alt for mange mannfolk som sliter med det samme. Uansett hvor mye de prøver, klarer de ikke å ro i land en eneste dait. Flotte, oppegående, trygge folk -- men kanskje for lite "spennende" eller det lille ekstra? Uansett -- jeg er sikker på at noen der ute absolutt kan tenke seg å gi deg den nærhet og seksualitet du fortjener! Problemer er bare å finne den rette. Og der er ikke lett. Uansett hvilken app eller plattform men bruker, er det jo 99% desperate mannfolk (som meg?) der. Ikke lett å luke ut den aktuelle.. Selv er jeg i et trygt, men kjedelig, forhold. Uten særlig nærhet. Vi har sex flere ganger i måneden, så riktignok ingen tørke eller lignende. Men ingen kroppslig berøring. Ikke noe nærhet. Hun vil hverken klemme, kose eller kysse. Men er med på sex rett som det er ... For meg er dette litt vrient. Skulle gjerne hatt mer nærhet, mer lek og nakenhet. Kanskje burde jeg bryte ut. Kanskje burde jeg funnet noen på si. Hva vet jeg. Men uansett hva jeg velger, så håper og tror jeg det er noen der ute for deg og. Ikke gi helt opp! Anonymous poster hash: 630e6...c17 Lenke til kommentar
Gjest d63e7...8b9 Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Oppdatering fra han som ikke er "tøm og røm". Da har jeg vært på møteplassen.no og sukker.no noen dager. Ingen som har lagt meg til i noen lister eller merket meg ut på noen måte. Hatt en fin prat med ei, først på chatten, og så litt på tlf, men vi bor nok akkurat litt for langt fra hverandre til at det kan fungere, pga at begge har barn. Har skrevet tydelig at jeg ikke er "tøm og røm", men mulig resten ikke er attraktivt nok. Eller kanskje det bare trengs mere tid. Jeg aner ikke. Håper trådstarter ikke har gitt opp. Jeg prøver i alle fall nå, også får vi se åssen det går. Anonymous poster hash: d63e7...8b9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg