Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Får artifacts i spill med kortet mitt, et Sapphire R9600XT. Vanskelig og forklare feilene, derfor la jeg ut noen printscreens her. Disse bildene gir likevel en dårlig indikasjon på hvordan feilene oppfattes, det er kun du værste som sees godt, men når de popper frem og tilbake på skjermen som en blitzmaskin er de ikke så vanskelig og få øye på, og MEGET irreterende. Det har egentlig alltid vært sånn. Her er en del ting som kan utelukkes: -Driver-problem (har prøvd utallige drivere) -Kortet sitter ikke godt nok -Har installert windows på nytt -Har klokket ned, hjalp ikke Får ikke artifacts i film eller annet. Tilogmed 3dmark går nesten sprikkfritt, men på "porselens-hesten" ser det gale ut.. Det var tidligere en her som sa at da var kortet ødelagt. (post en gang til her du!) Anyway; er kortet klart for og innlevering? Endret 4. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmm, ser mere ut som kulehull spør du meg..... men jeg også får bittesmå prikker på den porselens-hesten, det gjør kammeratene mine også (tror det er vanlig). kan du legge ut noen prints som man ser klart feilene? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Syntes ikke det ser ut som om noe er galt jeg? Jeg får også prikker i hesten i 3dmark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det ser ikke ut som noe galt tror det er ganske vanlig med prikker i hesteni 3d mark. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Tro meg, det er noe galt her.. Som sagt er det så godt som umulig og beskrive problemet.. Men hvis noen gidder og ta seg bryet med å laste ned, kunne jeg jo laget en film på noen MB og lagt ut...? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) jeg har fått prikker med alle maskiner og 3dkort jeg har hatt på den testen, men om det er "slike prikker" vet jeg jo ikke. lag filmen, og se hvem som gidder å laste den ned (jeg vil da være blant dem)..... eller last ned fraps, og ta screenshot (?) edit_ sorrs, jeg burde stude re bildene nærmere, uansett... lag filmen edit_2 andre eksempler på når slikt dukker opp? Endret 4. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Argh.. lagde den filmen nå, ble på 86.0KB, men teite geocities fokker seg... Noen som kunne tenke seg og legge den ut ofr meg? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Lagde en ny konto på tripod bare tull, men der kan man ihverfall se filmen, bare høyreklikk og velg åpne i nytt vindu HER Lenke til kommentar
fredde Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvilken codec må jeg ha for å se den filmen da ? Får ikke opp noen film jeg... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hvilken codec må jeg ha for å se den filmen da ? Får ikke opp noen film jeg... hmm? jeg spiller den glatt jeg.. lagret i divX-PRO codec.. Endret 4. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Filmen funka fint her,men har aldrig sett noe så merkelig feil... Er det bare i dette spillet eller alle spill....Ser ut som en bug i spillet spør du meg.. TaZ Endret 4. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
fredde Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Skjer ikke stort på direkte linken din heller... Der får jeg ikke tilgang til å laste ned, eller se noe som helst.... Edit: Fint at du fjernet den direkte linken mens jeg skrev da :-( Endret 4. januar 2004 av fredde Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Skjer ikke stort på direkte linken din heller... Der får jeg ikke tilgang til å laste ned, eller se noe som helst.... Trykker du på linken som er inne på siden da?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) http://ejh12345.tripod.com/sitebuildercont...derfiles/hw.avi Høyre klikk og velg "lagre mål som" Får du ikke spilt av gå her: www.divx.com TaZ Endret 4. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
fredde Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Joda fikk sett den nå... Glemte jeg satt på jobb pcen og ikke hadde noen codecs inne.... Til feilen: Får du dette kun her i spillet eller hele tiden ? Må ærlig innrømme at jeg aldri har sett noe liknende... Tror ikke det har noe med kortet og gjøre for min del... Artifacts er vel noe skarpere og ikke dosete slik som dine prikker er... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har du sjekket temperatur inne i kabinetet og på skjermkortet? Hvis det blir for varmt så vil du få artifacts. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Får i BF og + i alle andre map's i CS.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har du sjekket temperatur inne i kabinetet og på skjermkortet?Hvis det blir for varmt så vil du få artifacts. Vet du hvordan man skjekker temp. på 9600XT? CPU ligger på 30°C nå, HK på 27°C, det gir kanskje en liten indikasjon, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får du artifacts da er enten kortet for varmt eller du MÅ klokke ned. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vet du hvordan man skjekker temp. på 9600XT? Alle Ati's XT-kort skal ha innebygget temp. sensor. Du kan sjekke det i driverne (Catalyst 3.10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå