SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei eg lurer på hvilken webshopper som har betalingsutsettelse? Skal kjøpe laptop men trenger ca min 3mnd betalings utsettelse. Kan dere ramse opp de som har denne muligheten? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Komplett har nå en løsning på det. Se litt på sidene deres Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Er det bare komplett som driver med dette? Ingen andre som vet om noen andre webshopper. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er det bare komplett som driver med dette? Ingen andre som vet om noen andre webshopper. pcbutikken.com har 9 mnd. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tror PSData har noe sånt Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er overhodet ikke sikker på dette - men jeg mener at dersom du får Cresco-kreditt, kan du handle for hele beløpet. Får du cresco-kort, kan det benyttes som et vanlig kredittkort inntil beløpsgrensen. Tror helt sikkert du kan få til en løsning der. Og ut desember var det tilbud der du kunne få 9 mnd. betalingsutsettelse for noen hundrelapper - mulig tilbudet gjelder ennå. Uansett verdt å sjekke opp. Lenke til kommentar
jag Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sjøl har jeg brukt Her&Nå et par ganger, søker på en kredittgrense, får et kort som fungerer i minibanker og betalingsterminaler. I følge siden til PSData: Har både Cresco og Her&Nå, men da må du først ta kontakt med selskapet og få innvilget kreditt, deretter opplyser du dette til PSData. Så sender de deg noen papirer du må signere og sende tibake med kopi av f eks førerkortet. Et annet alternativ som kanskje er like bra: Gebyrfri Visa Både "Her&Nå" og Cresco har "betalingsutsettelser" mot et lite gebyr. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har man ikke pengene så venter man .... Hvor kjipt er det ikke å betale 15k for en halvdårlig pc om 9mnd? Greit nok at du får pc'n nå, men om 9mnd så ville du kanskje brukt penga på noe anna Lenke til kommentar
jag Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har man ikke pengene så venter man .... Hvor kjipt er det ikke å betale 15k for en halvdårlig pc om 9mnd? Greit nok at du får pc'n nå, men om 9mnd så ville du kanskje brukt penga på noe anna Sett at du er student og trenger en bærbar PC til studiene. Ikke alle som kan betale 12 000 på en gang. For å si det sånn: 12 000 er mye penger når du er student, ekstra mye når du baserer økonomien på studielån! Lenke til kommentar
hvemda Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Rent bortsett fra alle andre grunner som er nevnt her: Disse betalingskortene er sinnssykt dyre! * Vi snakker om en _effektiv_ rente på opp mot 30 %! * De fleste opererer med en minimumsalder, gjerne 25 år. * De fleste krever fast inntekt. * De fleste krever at man begynner å betale tilbake lenge før det har gått 3 mnd. Hvis du har en mulighet til å heller låne pengene, enten innen familien, eller i bank, anbefaler jeg det. Banker tar jo nesten ikke renter for pengene i dag, i alle fall ikke i forhold til betalingskortene. Det kan hende du må "pantsette" neste utbetaling av studielån, men noe må du jo betale med uansett. Enda et alternativ: Brukskontokreditt i banken. Det er litt høyere rente, men her betaler du rente etter hvor mye du til enhver tid skylder, og du bestemmer selv når du skal begynne å betale ned, det er ingen faste avdrag. Undersøk i alle fall litt før du hopper i det, for "lettvinte penger" er garantert ikke billig! Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har mastercard, og med det kortet har jeg fri måned + du kan utsette betaling av regning i 2 valgfrie måneder pr. år. mao. kjøper du noe 01.03.2003 trenger du ikke betale før 01.06.2004. Og dette er gebyrfritt. "Gebyrfri.no" kortene er greie så lenge du betaler hele regningen innen fastsatt betalinsdato. Går du utover denne datoen (bruker det som kredittkort) blir det VEELDIG dyrt.(har ikke tallene her, men regnet på det og jeg klippet kortet i to så fort jeg fikk det. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har man ikke pengene så venter man .... Hvor kjipt er det ikke å betale 15k for en halvdårlig pc om 9mnd? Greit nok at du får pc'n nå, men om 9mnd så ville du kanskje brukt penga på noe anna Sett at du er student og trenger en bærbar PC til studiene. Ikke alle som kan betale 12 000 på en gang. For å si det sånn: 12 000 er mye penger når du er student, ekstra mye når du baserer økonomien på studielån! Hvor mange studenter er det som EGENTLIG trenger en bærbar PC til 12 000 for å skrive litt i Word og sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå