LilleG Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 En jeg vet om sa "jeg fikk denne delen her for 900 kroner av komplett den kosta 1100" hva har han gjort? juget til meg? Fått rabatt eller "pruta" på prisen, eller bare jeg som hørte feil? Synes bare det var veldig rart vist komplett gir rabatt til noen kunder noen som har noe å si om det? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Når jegf skulle kjøpe pc gikk jeg ned på komplett i byen og spørte hva det kosata der for delene jeg skulle ha så sa han meg en pris men siden vil skulle kjøpe så mye så fikk jeg så mye avslag husker ikke hvor mye det var.. så sjekke jeg prisene på komplett.no der var det billigere så kjøpte på internet men jeg fikk vertfall rabbat hvis jeg hadde kjøpt der.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 På jobben så handla vi for nesten 200000 og fikk ingen rabatt Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis man ringer til komplett og bestiller får man ofte rabatt.. Spørs hvor mye man har kjøpt for der tror jeg. Ikke stort rabatt selgerne kan gi, men et par prosent, somregel. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Vist man bestiller deler for 10000.- bør man vel få en liten rabatt Endret 4. januar 2004 av LilleG Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Åssen skal jeg gå fram for å få det? Ringe dem å si jeg skal ha litt rabatt? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg fikk hk gratis jeg grrr.... Får jeg spørre hvordan? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Han har kontakter,og de liker han;) Lenke til kommentar
falut Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hadde vært litt småkos med ett par prosent avslag når jeg skal kjøpe meg ny data. Skulle vært sånn at du fikk rabbat når du kjøpte over den og den summen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvis man bestiller mye får man ofte avslag men det er ikke vær gang. hadde jeg vært deg hadde jeg ikke regnet med å få noe rabbat. du får heller ta det som en positiv overaskelse om du får det. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kjøpte nytt dråg for et halvt år sia til 17000,- Fikk vel ca 1100,- i rabatt ellerno.. SEND EN MAIL ! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hvis man bestiller mye får man ofte avslag men det er ikke vær gang. hadde jeg vært deg hadde jeg ikke regnet med å få noe rabbat. du får heller ta det som en positiv overaskelse om du får det. tviler på at dem bare gir det ut av sann må nokk noe god snakk til eller no Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Om du skal ha noe rabatt, så bør du ha en rimelig god grunn til det. Komplett.no skriver på hjemmesidene sine at det ikke gir noe mer rabatter enn nettprisen ... bom basta. "Konkurrent X selger denne varen for den og den prisen. Det blir mye styr for meg å kjøpe fra to steder, så om jeg kunne fått den til samme pris hos deg ... ja da bestiller jeg den fra deg med en gang." kan f.eks være et ålreit argument... Kluet er å være konkret og ha noe fornuftig å komme med. Å bare spørre om å få rabatt gir deg ingenting. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er god kunde hos Komplett (Datakjeden nå) og får stadig rabatt der. Skulle egentlig bare mangle, har lagt igjen endel kroner der. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Blir det noe billigere med rabater i ldet lange løp, både min tidligere og nåværende arbeidsgiver økte prisene så de kunne gi større rabatter..I begge tilfelle dreide det seg om ca. 10 %. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå