Gå til innhold

Mulig å få rabatt på komplett?

Anbefalte innlegg

En jeg vet om sa "jeg fikk denne delen her for 900 kroner av komplett den kosta 1100" :roll:

hva har han gjort? juget til meg? :devil: Fått rabatt eller "pruta" på prisen, eller bare jeg som hørte feil? :sleep:

Synes bare det var veldig rart vist komplett gir rabatt til noen kunder :dontgetit:

noen som har noe å si om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jegf skulle kjøpe pc gikk jeg ned på komplett i byen og spørte hva det kosata der for delene jeg skulle ha så sa han meg en pris men siden vil skulle kjøpe så mye så fikk jeg så mye avslag husker ikke hvor mye det var.. så sjekke jeg prisene på komplett.no der var det billigere så kjøpte på internet ;) men jeg fikk vertfall rabbat hvis jeg hadde kjøpt der.. :thumbs:

Lenke til kommentar
hvis man bestiller mye får man ofte avslag men det er ikke vær gang. hadde jeg vært deg hadde jeg ikke regnet med å få noe rabbat. du får heller ta det som en positiv overaskelse om du får det. :yes:

tviler på at dem bare gir det ut av sann må nokk noe god snakk til eller no :p

Lenke til kommentar

Om du skal ha noe rabatt, så bør du ha en rimelig god grunn til det. Komplett.no skriver på hjemmesidene sine at det ikke gir noe mer rabatter enn nettprisen ... bom basta.

"Konkurrent X selger denne varen for den og den prisen. Det blir mye styr for meg å kjøpe fra to steder, så om jeg kunne fått den til samme pris hos deg ... ja da bestiller jeg den fra deg med en gang." kan f.eks være et ålreit argument... Kluet er å være konkret og ha noe fornuftig å komme med. Å bare spørre om å få rabatt gir deg ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...