svippsolberg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Er det noen som har noen gode anbefalinger for valg av trådløst aksesspunkt og nettverkskort til Laptop?. Det som er viktig for meg her er at prisen er akseptabel i forhold til det jeg ønsker å legge i dette (budsjett opp til 1500,-) Fint om noen har noen gode anbefalinger rundt dette.[ Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Et av ukens tilbud fra MPX.no er et helt kurant sett fra 3Com. Er ofte en fordel å kjøpe kort og tilkoblingspunkt fra samme produsent fordi de med stor sannsynlighet/som oftest bruker samme chipprodusent i de ulike produktene, og du dermed da får best mulig hastighet innom samme produsent/merke. Dinside har faktisk gjort en test angående hastigheten mellom ulike tilkoblingspunkt og trådløse nettverkskort. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 4. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du bør ta testene på dinside.no med en grov spade salt. http://barbara.no har også mange tester av AP. Kan bl.a. anbefale et ASUS-500G punkt, har brukt det hjemme i et halvt år uten å ha noen problemer. 3Com er også rimelig greit, men jeg ville valgt x-jack kortet deres istedenfor det billigste 802.11g kortet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå