Athos2011 Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Er det noen som vet av et bra program for å lage videoer for å legge ut på Youtube? Jeg har noen sanger som jeg ønsker å legge bilder til. Hvor kan dette lastes ned? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg vil anbefale å ta en titt på enten Shotcut, veldig enkelt redigeringsprogram, eller eventuell DaVinci Resolve, denne er en del mer avansert og kan fremså mer kronglete hvis du ikke har mye erfaring med videoredigering. Hvis du bare skal klippe og legge til musikk er Shotcut å anbefale. 1 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2020 y tho skrev (4 minutter siden): Jeg vil anbefale å ta en titt på enten Shotcut, veldig enkelt redigeringsprogram, eller eventuell DaVinci Resolve, denne er en del mer avansert og kan fremså mer kronglete hvis du ikke har mye erfaring med videoredigering. Hvis du bare skal klippe og legge til musikk er Shotcut å anbefale. Jeg skal sjekke de ut. Takk for svar:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg bruker Davinci resolve og er fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar
Olstig Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Eller OpenShot som er gratis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå