Egil.B Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 I går slapp Fluxbox-teamet en ny unstable release, og nærmer seg nå v1.0. Denne releasen har blandt annet to nye styles i forhold til 0.9.6. Se changelog'en her. Grab siste bz2-tarball her! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 *glede seg til han får TP til rommet* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Den går på en diskett Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ok, dog ikke med noen av de medfølgende stilene. Sjekk www.imaginere.dk for flere styles litt stort, men det er fluxbox sin feil http://egil.velmont.net/flux07.png Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skolen sin linje tar ikke skade av store bilder ;p. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆææææ, XP bakgrunn :@. Hjelp ;p. Jeg synes flux blir litt for enkelt for meg, iallefall det themet du har egil. Jeg liker XFCE, men tror kanskje jeg skal gi Fluxbox en "try" igjen snart . PS: Hvorfor er du hjemme nå, og jeg må ha religion med Bjørg ? :S Lenke til kommentar
power Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) ALT+F1 F2 osv funker ikke.. *hyyyyl* Edit: Mekka det nå *stoppe å hyle* Endret 6. januar 2004 av power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå