Gå til innhold

Vindu i HD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDD vindu på 1-2-3-4

 

1. Ta deg en dusj

2. Skru av toppdekselet og legg resten av disken i en pose

3. Lag hull, blås vekk støv, vask grundig og sett i plexi

4. Sett på toppdekselet igjen inne i posen og håp på at det funker

 

(stor fare for at det ikke gjør det)

 

største feilen jeg gjorde var å legge plexi på innsiden av dekselet så diskene ikke fikk spunnet opp i fart...

 

Edit:

glemte å si at dusjen er for at det ikke skal vrimle støv rundt i romet som kan ødelegge disken. Så du må gjøre dette på badet etter dusjen.

Endret av bussemannen
Lenke til kommentar

Testet dette flere ganger tidligere, lot dusjen stå på full varme 80C ca i 20 min, venta til dampen senket sek, skrudde av lokket, la det under en bolle ( som var helt støvfri). laget hull tetta igjen, disken fungerte i noen dager før feilene dukket opp. samme skjedde begge gangene. jeg har gitt opp.

Lenke til kommentar
Testet dette flere ganger tidligere, lot dusjen stå på full varme 80C ca i 20 min, venta til dampen senket sek, skrudde av lokket, la det under en bolle ( som var helt støvfri). laget hull tetta igjen, disken fungerte i noen dager før feilene dukket opp. samme skjedde begge gangene. jeg har gitt opp.

kansje det var støv på plexien?

Lenke til kommentar
Testet dette flere ganger tidligere,  lot dusjen stå på full varme 80C  ca i 20 min, venta til dampen senket sek, skrudde av lokket, la det under en bolle ( som var helt støvfri). laget hull tetta igjen, disken fungerte i noen dager før feilene dukket opp. samme skjedde begge gangene. jeg har gitt opp.

kansje det var støv på plexien?

Var helt rent med mine øyne, men seff, må jo ha vært noe noested siden det ikke holdt lenge

Lenke til kommentar

hva var det du la under den bollen?

lagde du hullet under den, eller noe??

det kan også være lurt og ikke bare vente til dampen har lagt seg, men litt til, for hvis du begynte rett etter at dampen hadde lagt seg, så kan det jo hende at det var for mye vann i lufta, null damp er ikke lik null fukt i lufta...

 

(tror jeg..) :roll:

Lenke til kommentar
Testet dette flere ganger tidligere, lot dusjen stå på full varme 80C ca i 20 min, venta til dampen senket sek, skrudde av lokket, la det under en bolle ( som var helt støvfri). laget hull tetta igjen, disken fungerte i noen dager før feilene dukket opp. samme skjedde begge gangene. jeg har gitt opp.

Selv om du ikke ser støvet, kan det være der.

Røykpartikler er store nok til å ta knekken på en disk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...