sveinsel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bytt brikkene da, får jo nye.Kjøp TwinMOS hehe Stoler ikke det grann mer på Twinmos, ettersom en kompis av meg nylig fikk akkurat samme problem med en gigabyte Twinmos minne som jeg har her. Kanskje man skal se hva ABIT sier om saken? Twinmos? Kan ikke se at Abit godkjenner DDR433... Man må holde seg edrulig i forhold til den dokumentasjon som finns. Ellers sitter man der og tester ut modulene for selskapene, og det har man ikke noe for. Gå til levrandører som dokumenterer: Og her kan du fx. navigere deg frem til hva Kingston anbefaler... Her kan du navigere deg fram til Crusial sin anbefaling... Spesifikt og greit. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Hvis jeg ikke er helt så skal du ha: AGL08UL3264D1TG45-KT CL 2.5 S- Non-ECCOg hvis du har noe annet så passer det rett og slett ikke.... AGL08....... er 256 mb.. jeg har en kit med 1 gig minne, som er 2x 512. for meg ser det dog ut som om det er linjen et par hakk lenger ned "DDR433-03 DDR433 512MB GEIL N/A N/A 2 S-Non-ECC" jaja.. har sendt det inn nå, så får jeg vel se om jeg får snillere moduler tilbake skjermen skal de av en eller annen grunn ha sendt til infocare skal sjekke ut returordningen der nå. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei har samma problemet som deg ene brikka mi døde plutselig ville ikke gå høyere enn 2.8v når det står at den kan passerer 3v på 466mhz bruker 2x256 Geil Golden Dragon PC ultra3200 vel ene er død den andre vil ikke kjøre på 200fsb stabilt. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Har fått nye brikker nå. Samme type. Alt virker smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå