Gjest cebd1...455 Skrevet 28. desember 2020 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg har ikke noe imot å slikke en dame i fitta, selv om hhar hår. Det er bare mer sexy når damen har en dott av hår der det skal være. Hårene læsner jo ikke, jeg får dem ikke i munnen etterpå. Hva sier andre? Anonymous poster hash: cebd1...455 Lenke til kommentar
Gjest 43625...9be Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg elsker å slikke mus så det er ikke sånn at jeg lar være bare fordi det er hår der, men hvis jeg får velge så vil jeg gjerne ha det glattbarbert. Hår gir en viss tekstur og smak som jeg gjerne vil slippe hvis jeg kan. Men igjen: hvis dama vil ha hår der så dropper ikke jeg å spise musa hennes av den grunn. Anonymous poster hash: 43625...9be Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Hår har den fordel at det blir mindre sikkel 😆 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Hår løsner er min erfaring. Jeg foretrekker uten eller trimmet, området rundt blir mer følsomt og det er flere pirrende ting man kan gjøre da. Hadde langt skjegg før, og det er heller ikke noe særlig. Får like mye hår i munnen da. Endret 18. januar 2021 av RRhoads 1 1 Lenke til kommentar
Komponisten Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Barbert/trimmet mus er for meg turn-off. Pleier å stjele Lerum syltetøys slagord: Ekte vare smakar best 😁 1 1 Lenke til kommentar
Kristiansvg Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Hår i munnen er sexy Slikk og nyt Jo mer hår dama har.. Jo mer tunge får hun ♥ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg