Skandinav Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 En som undrer skrev (På 24.2.2022 den 0.14): SISMO har ikke E-postadresse Jo, [email protected] Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Skandinav skrev (13 minutter siden): Jo, [email protected] Som adressen viser til, dette er for firmahenvendelser. Privatpersoner blir henvist til å logge inn og bruke kontaktskjemaet deres. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Vegard# skrev (9 timer siden): dette er for firmahenvendelser Nei. Jeg bruker den til stadighet for henvendelser om privatpersoner. 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 4. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2022 En som undrer skrev (På 24.2.2022 den 0.14): Er noe nytt i saken..... SISMO er søppel... SISMO er under Skattedirektoratet og det er under Finansdepartementet. Alle saker som har med personvern har Datatilsynet å gjøre med. Skriv E-post til Finansdepartementet og be dem å kontakte SISMO. SISMO har ikke E-postadresse og ikke heller Skattedirektoratet. Send saken til Datatilsynet og det STRAKS........ Finansdepartementet bruker å bli sure å gretne om de blir bedt om å gjøre jobben sin. Jeg tror at saken står i ro. Jeg har mottatt det samme brevet ytterligere tre ganger! Lenke til kommentar
En som undrer Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Datata skrev (På 4.3.2022 den 19.49): Jeg tror at saken står i ro. Jeg har mottatt det samme brevet ytterligere tre ganger! Det er ikke å akseptere.... kjør videre med det til Finansdepartementet som jeg påpeker. Snakk med gratis juss-hjelp om situasjonen som eks Jussbuss og liknende aktører. Kjør på nå, det å la saken ligge er kun til å drepe den med at tiden gåååårrrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå