Elefantmesteren Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 On 12/27/2020 at 12:26 PM, DilliMusic said: Hva kan dere anbefale meg? Lumix G9 tilfredsstiller alle punktene, men jeg minnes at det ikke kan gjøre slow-mo med lyd, om du skulle trenge det. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2021 Elefantmesteren skrev (7 minutter siden): Lumix G9 tilfredsstiller alle punktene, men jeg minnes at det ikke kan gjøre slow-mo med lyd, om du skulle trenge det. Jeg bestilte meg fujifilm xt4 med kit linse 16-80mm f4. Testet slow motion igår og fant ut at den heller ikke hadde lyd ved 240fps slow motion. Men jeg tror heller ikke jeg kommer til å trenge det. Så langt veldig fornøyd med valget Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 X-T3 og X-T4 er bare gromt. God autofokus, fantastiske hudtoner og god dynamisk rekkevidde. 1 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2021 Veldig fornøyd med valget. Fikk nd filter inkludert i kjøpet ved kjøp hos stjørdal foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå