El-Hadji Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Her er nyheten som sente sjokkbølger igjennom mitt åndeliv! Mitt store idol har giftet seg Hvor lenge tror dere dette ekteskapet holder, og hvor stor promille tror du Britney hadde når hun sa ja? Det var bare tull at hun er mitt store idol, men men Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jason alexander? so she married a stocky bald guy? blir vel med dette som med de fleste kjendis ekteskap... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sier tabloidene .. samme som sier Paven har en unge og elvis lever ... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Lattis.Dette kommer vel ikke til å vare lange om det er sant det som sies.Som han over meg sier *I Dont Care* Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er sikkert bare noe produsentene hennes har sagt for å få litt bless rundt henne, siden albumet hennes snart er i salg, eller er? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er sikkert bare noe produsentene hennes har sagt for å få litt bless rundt henne, siden albumet hennes snart er i salg, eller er? har vert i salg lenge det .. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sier tabloidene ..samme som sier Paven har en unge og elvis lever ... Nå ser jeg riktignok på en "kopi" av ekteskapsattesten her, men ja, tabloidene. Nuff said. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 og nå er hu skilt .. eller det ble annullert da ... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 De skal vel annulere det, ellers så var det en spøk. Bare at det gikk litt langt Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 i dont care! What he said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå