knegg Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Hei, Eg har landa på at eg kjøper meg beyerdynamic hodetelefon DT 1990 headsettet etterkvart, eg har googla rundt etter Hodetelefonforsterker no lenge men eg blir ikkje kloke. Kunna eg fått hjelp her til å velge riktige? Skal brukast frå PCen so USB eller Optisk inngang. Tenker eg kan bruke 5 til 7 tusen. Forsterkara pleier å vare so om det svara seg å bruke litt meire kan eg det. Kan gjerne kjøpe brukt. Har ikkje hastverk med kjøpet Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2020 Del Skrevet 28. desember 2020 (endret) Schiit-stack? Modi/Magni eventuelt Modius/Magnius EDIT: https://www.schiit.com Still gjerne samme spørsmål her: Endret 28. desember 2020 av bshagen Lenke til kommentar
knegg Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Skal muligt spørre der inne og :) Eg føler det ryddigaste på skrivebordet er å ha berre 1 boks. Altso dac med forsterkar. Noko vidare tips til kva for ein ska finne då? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 knegg skrev (2 timer siden): Skal muligt spørre der inne og Eg føler det ryddigaste på skrivebordet er å ha berre 1 boks. Altso dac med forsterkar.Noko vidare tips til kva for ein ska finne då? Det er jo Jotunheim da kanskje. Audio-GD har vel noe også, om du kan få tak i det. Eller så er det jo en haug av valgmuligheter om du vil importere. Men disse blir ikke noe "små" å ha på pulten de heller. Om du kjøper en stack som matcher hverandre så er dette vel så ryddig syns jeg, du kan jo fint ha en stack og enda ha en minimalistisk og fin pult. DT1990 kan vel fint også drives av en Magni/Modi 3 stack evnt. Heresy, som er veldig kompakte komponenter. Det fine med å holde amp og DAC separat er at du kan fint bytte de ut hver for seg ved en senere anledning Lenke til kommentar
edahl Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Hadde kjøpt en Topping A90-stack om jeg skulle kjøpt til bare det. Har en iFi Zen Can som jeg kjører med en audio interface (Focusrite 2i2 gen3), og det funker fin-fint. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) Da har du alltids også iFi Zen Dac Endret 17. januar 2021 av edahl Lenke til kommentar
knegg Skrevet 18. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2021 Takk for fleire svar, eg holdt på å kjøpe meg då Jotunheimen men det blir Klipch sin HERITAGE HEADPHONE AMPLIFIER Ein artige video om den er ukjent: Lenke til kommentar
Ektoplasma Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Kan anbefale Chord Mojo. What-HiFi review. Bruker den sammen med Beyerdynamic DT1770 Pro og det lyder helt magisk. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Tror jeg ville gått for Topping DX7 Pro selv om jeg hadde det budsjettet. Andre som kan være interessante: JDS Labs Element II, SMSL M500, Topping A50s/D50s stack. Den Heritage ampen måler ganske dårlig på IEM's, men måler bra på XLR og high gain. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Ingen problem å støtte flere av modellene nevnt allerede. Kan også ta med M-Dac i samme slengen. En engelsk og virkelig fin sak med strålende oppløst og luftig lydbilde. Grunnen til at den bør nevnes er at den kan finnes på brukten for 1/3 av nyprisen, som burde bli rundt 3000. Bygget som en panservogn og varer. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. april 2021 Forfatter Del Skrevet 30. april 2021 Eg la ut annonse på finn.no om eit ønska kjøp eg fikk svar frå ein hyggelige kar frå Norge. Kjøpte den av han for 4000,- pluss frakt på 150 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå