potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så ingenting jeg heller , men er det en sony så får du i hvertfall kanter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) He? Kanter? Endret 14. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hehe, kanter ja! Finn det ut selv.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 du er ikke litt på kanten her? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jo kanskje det, men syntes han burde vite at kantene på Sony generelt er veldig store.. Jeg har igjen å se Sony med normale LCD kanter... *hark*, vet ikke hvorfor jeg er sånn... well.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) skjermen han spurte etter har da ikke spesiellt store kanter: http://www.mpx.no/asp/info.asp?tips=true&p...5&l=3&ntopris=0 Eller hva sier du? Den har dessuten imponerde specks. MYE bedre enn NEC skjermene Endret 14. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Nja, alt er relativt.. Uansett så var det der et fint unnatak.. har vel bare fått et dårlig inntrykk av sony da.. Kjenner to som har sony, en ny og en gammel, begge med monster kanter.. Også de jeg har sett tester av har store kanter.. Sony er jo kjent for dette da.. EDIT: Disser du skjermen min, uhh, pass deg, jeg vet hvor du bor jeg også!! Hehe, neida, NEC er vel ikke verdens beste Endret 14. januar 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 vi får se da jeg er ihvertfall imponert over det lille jeg har testet den.. Nå skal det nevnes at jeg er imponert over mange andre også da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Venter i spenning på testen! Ehh, hva var det stakkaren som startet denne tråden fikk som svar? Er LCD dålige spillskjermer? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er LCD dålige spillskjermer? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) du er jo bare fyllesyk du.. Nei dette er mitt siste innlegg Sett denne her! Kan ikke stoppe.. Endret 14. januar 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 du er jo bare fyllesyk du.. Nei dette er mitt siste innlegg du er fra NOrd norge og kommer ALDRI til å greie å ikke svare i denne tråden. Trådstarter: Er du i verdenseliten i quake og cs eller drit fattig er CRT løsningen Er du normal spiller er LCD bra nok. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Venter i spenning på testen! Ehh, hva var det stakkaren som startet denne tråden fikk som svar? Er LCD dålige spillskjermer? ikke nødvendigvis Endret 14. januar 2004 av So Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, nå har jeg sett alt! Har to spørsmål; er du fra oslo og har du lest igjennom alle sidene av denne topicen? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 du er jo bare fyllesyk du.. Nei dette er mitt siste innlegg du er fra NOrd norge og kommer ALDRI til å greie å ikke svare i denne tråden. Trådstarter: Er du i verdenseliten i quake og cs eller drit fattig er CRT løsningen Er du normal spiller er LCD bra nok. Syns det er opp til den enkelte jeg, noen liker bare ikke fragengjengivning til lcd osv -For min del digger jeg lcd og jeg syns det er mye bedre enn crt, men jeg er da fattig, så crt på meg Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 eller drit fattig er CRT løsningen Er du normal spiller er LCD bra nok. er bare "fattig" jeg, men har fortsatt bare råd til CRT Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Trådstarter: Er du i verdenseliten i quake og cs eller drit fattig er CRT løsningen Er du normal spiller er LCD bra nok. Eller dersom du bare er en normal spiller men som også setter pris på meget høy bildekvalitet og fleksibilitet da er også CRT monitoren man bør bruke. Har du dårlig plass og ønsker minst mulig formfaktor på monitoren er LCD tingen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Crt er en bedre spillskjerm enn lcd, det er dermed ikke sagt at man ikke kan spille på lcd! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Swein:Ja LCD er dårligere i spill. Du knakk vel skjermen før du fikk prøve! Neida det var bare litt morsomt! Men lcd egner seg meget godt til spill de gamle lcd skjermene var jo dårlige men nye lcd skjermer er faktisk bedre enn crt på noen områder. Jeg har en hyundai q17s og det er den beste skjermen jeg har eid crt er (etter min mening) owerall ca likt med nye lcd skjermer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Nei, nå har jeg sett alt! Har to spørsmål; er du fra oslo og har du lest igjennom alle sidene av denne topicen? Meg du sikter til? Hvis så: ja på begge Btw: trodde du hadde skrevet ditt siste innlegg i denne posten jeg Endret 14. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå