AfterGlow Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Sikkerhetsgiganter slår seg sammen: Vil få has på utpressingsvirus Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Dette er et svært bra tiltak som jeg ønsker velkomment, men det burde ikke være behov i det hele tatt. En av primær oppgavene til det offentlige er å opprettholde lov og orden og som vanlig feiler de i sine primæroppgaver. De kan alltid bruke penger på alt fra å male gamle sykler i byen og kalle det kunst, til å bygge verdens dyreste dass. Men å faktisk levere det som er grunnen til at man har en stat klarer de ikke. 1 Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Selvstendigsaas skrev (1 time siden): Dette er et svært bra tiltak som jeg ønsker velkomment, men det burde ikke være behov i det hele tatt. En av primær oppgavene til det offentlige er å opprettholde lov og orden og som vanlig feiler de i sine primæroppgaver. De kan alltid bruke penger på alt fra å male gamle sykler i byen og kalle det kunst, til å bygge verdens dyreste dass. Men å faktisk levere det som er grunnen til at man har en stat klarer de ikke. Jaha, har du noen gode alternativer å vise til som er bedre en Norge? Den Norske stat sørger for de primære oppgaven på en glimrende måte. Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Det som foregår i folks hoder og bak lukkede dører, for ikke å snakke om i andre deler av verden er ikke lett å kontrollere for noen. Men dette er etter min mening en farlig trend som må stoppes, rene kreften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå