hotstepper Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Hei, sliter med følgende på min nye iPhone 12. Jeg har skrudd på at den skal iCloud-sikkerhetskopieres når den er tilkoblet nett og strøm På Innstillinger -> "Navnet mitt" -> "Navnet mitt" sin iPhone Her står det imidlertid iCloud-sikkerhetskopi: På Men under står det "Siste iCloud-sikkerhetskopi: Aldri". Når jeg trykker innpå iCloud-sikkerhetskopi står det at denne er påskrudd, og at siste sikkerhetskopiering ble gjort i dag kl 10:21. Det står altså motstridende. Noen som vet hvordan denne bugen kan fikses eller har opplevd det samme på iPhone? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Og du har en Apple id. ? Og hva sier iCloud oversikten øverst når du har trykket deg inn ? Og har du markert hva som være med i backup ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Kun den gamle enheten som er sikkerhetskopiert? Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 26. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2020 Ja har Apple-ID. Legger ved bilder av hva som viser når jeg trykker på enhetsinfo iPhone 12. det som er motstridende er at det står «aldri» først, men et konkret tidspunkt når jeg trykker innpå. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Kjør en manuell sikkerhetskopi. koble iPhone til strøm og wifi. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 26. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2020 Har gjort dette, står fortsatt "aldri" på "førstesiden", men konkret tidspunkt på "siste sikkerhetskopi". Som på bildene i forrige innlegg Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 26. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg fikset "problemet" med en restart av telefonen... (Har forsøkt dette for et par dager siden også, uten at dette løste det, dog).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå