Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg finner ikke ut hvordan man kan skrive inn i GoLive... Kan noen være så snille å si meg hvordan man gjør det? Føler meg litt teit nå, det er sikkert piece of cake, men... igjen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Mener du sourcen nå? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 nei, jeg mener i layout vinduet... hvis man skal skrive det som skal stå på siden, hvilken knapp skal man trykke på da? kan jo seff skrive alt i PS, men det er litt mer jobb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du trenger ikke trykke på noe. Skal du skrive i en tabell må du plassere musen mitt i tabellen og trykke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kan jo lese i manualen.. der bør det stå noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kan jo lese i manualen.. der bør det stå noe. Eller sjekke ut tutorialen på Adobe sine sider. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det funker da ikke... kan jo også kopiere fra word/notepad da... ser ut somom det blir veien å gå... Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er jo bare å trykke inni layout vinduet og begynne å skrive. Eller du kan dra inn en layout grid og en layout box inni denne. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 det fungerer ikke... har liksom et design jeg har lagd i PS... tok en screen av hvordan det er her nå.... det som skjer når jeg skal legge inn en layout grid, er at den legger seg under selve siden! screenshot Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Dette rådet er bare et indirekte bøtemiddel mot problemet, men hva med å bytte til en teksteditor, og skrive htmlen selv? Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det du gjør er at du legger det bilde der inn som bakgrunn, drar så over en layout grid, tilpasser den til størrelsen på designet/bakgrunnen din. Dra så en layout text box over til der du skal skrive. Tada! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Tror jeg tar satyrium's løsning... virker som den er greiest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå