Yunalesca Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Når man gir oppsigelse på TWE er det så at TWE boksen skal returneres? Jeg vet det er tilfellet hvis en har TWE boks nr2, men hva med den opprinnelige boksen, boks nr 1? De bruker jo ikke den videre uansett, så skal den leveres inn eller kan den kastes? Jeg må vel ringe kundeservice for å høre uansett, men er det noen av dere som har peiling? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Skal ikke returneres. Man har kjøpt og betalt for den ved installasjon, står kr 1490 i min kontrakt fra 2016. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. desember 2020 Del Skrevet 28. desember 2020 Winnowill skrev (På 24.12.2020 den 12.25): Når man gir oppsigelse på TWE er det så at TWE boksen skal returneres? Jeg vet det er tilfellet hvis en har TWE boks nr2, men hva med den opprinnelige boksen, boks nr 1? De bruker jo ikke den videre uansett, så skal den leveres inn eller kan den kastes? Jeg må vel ringe kundeservice for å høre uansett, men er det noen av dere som har peiling? Bare å høre med kundeservice. Det kan være enklere å returnere enn å finne returstasjon enkelte steder. De sender deg ferdig returlapp du bare klistrer på en eske. Var i hvertfall slikt når jeg sendte routeren i retur. Kostet meg ikke annet en turen til posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. desember 2020 Del Skrevet 28. desember 2020 Kommer an på avtalen. Noen er kjøpt, noen leies og noen tilhører boligselskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå