AfterGlow Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Spillet har blitt en stor hit, skal vi tro studioet selv. Cyberpunk 2077 har solgt skikkelig bra til tross for problemene Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 (endret) Fint, men da håper jeg dem bruker noe av disse pengene på å fikse spillet og legge til ting som burde vært der fra starten av. De kan fortsatt ta No Man's Sky ruten og bruke tida framover på å gjøre dette spillet bedre. Endret 24. desember 2020 av Randalf the Black 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Fantastisk spill i mina øyne 9 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 De slapp ett spill som trenger 1 år til. Trist. 2 Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 kunne vært verre *half life 2 vs vivendi drama* Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Lønner seg tydeligvis å overhype og gi ut halvferdig produkt. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 (endret) Problemene kommer bare på toppen. Designet og sammensetningen er fra helvete. Jeg digger cyberpunk og Keanu Reeves, så i utgangspunktet burde dette være det ultimate spillet for meg, men NEI dette er lavmål. Endret 24. desember 2020 av BadCat 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Absolutt et bra spill! Årets spillopplevelse for min del og på toppen med de andre store opp igjennom. Noen bugs har ikke påvirket min opplevelse nevnverdig. ai kunne vært bedre, ellers lite å utsette 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 At AI kunne ha vært bedre er ingen overdrivelse. Denne AI-en hadde lett blitt nominert til kåringen av tidenes dårligste AI. 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 KriZZ skrev (39 minutter siden): Absolutt et bra spill! Årets spillopplevelse for min del og på toppen med de andre store opp igjennom. Noen bugs har ikke påvirket min opplevelse nevnverdig. ai kunne vært bedre, ellers lite å utsette Synes kjøringen er dårlig. Også når en sitter på med NPC føles det veldig unaturlig ut. Politi of mangel på MAX-TAC er også skuffende. Om de dytter ut innhold med samme kvalitet som blood and wine, blir derre fort et top 5 spill for meg. Synes også det trengs flere chain-quest. Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Det eneste spillet som kan vippe Skyrim av pinnen som verdens beste rpg må være neste Elder Scroll spill, selvom jeg også der har mine tvil... CP77 har ikke vært noe annet en stor skuffelse. Greit at spillere har hypet det opp, men CDPR har jo helt bensin på bålet i 8 år nå... 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 1 minute ago, Pizza3333 said: Det eneste spillet som kan vippe Skyrim av pinnen som verdens beste rpg må være neste Elder Scroll spill, selvom jeg også der har mine tvil... CP77 har ikke vært noe annet en stor skuffelse. Greit at spillere har hypet det opp, men CDPR har jo helt bensin på bålet i 8 år nå... Skyrim har aldri vært verdens beste RPG. 6 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Skyrim er største dritten. Brun grafikk med kjedelige quests og bedritent kampsystem 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Skyrim er og var helt fantastisk. Cyberpunk er også fantastisk tross sine store mangler. 4 Lenke til kommentar
cheapass Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Synes det fungerer meget bra på pc 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Jeg har spillt det på PC, møtt 2 gamebreaking bugs som har blitt fikset ved en quickload. Det er i løpet av sikkert 60 timer. Har ellers sett grafisk bug ved ett eller to tilfeller. Med ett spill på denne størrelsen er ikke det noe å krisemaksimere etter. Kjøpte spillet fullpris og føler jeg har fått det jeg har betalt for og vel så det. I tillegg driver CDPR kontinuerlig fiksing, og gratis dlc er på horisonten. Tror gjerne det selger bra. At noen spillsider velger å hause opp problemene for klikk får stå for deres regning. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 BeThomas skrev (19 minutter siden): Jeg har spillt det på PC, møtt 2 gamebreaking bugs som har blitt fikset ved en quickload. Det er i løpet av sikkert 60 timer. Har ellers sett grafisk bug ved ett eller to tilfeller. Med ett spill på denne størrelsen er ikke det noe å krisemaksimere etter. Kjøpte spillet fullpris og føler jeg har fått det jeg har betalt for og vel så det. I tillegg driver CDPR kontinuerlig fiksing, og gratis dlc er på horisonten. Tror gjerne det selger bra. At noen spillsider velger å hause opp problemene for klikk får stå for deres regning. Jeg møtte mange game breaking bugs på skyrim. Ene gangen måtte jeg gå 10 timer tilbake. Synes det var mye værre en CB ved release. AI var dog en del bedre, som sier sitt. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Har ikke spilt, siden jeg har ps4, men har sett hørt såpass mye gameplay videoer og andre reviews med negative opplevelser med verdenen, det virker som det er lagd av noen helt blottet for fantasi med sjelløse karakterer og meningsløse quests osv, sammenlignet med f.eks gtaV og the witcher. Mulig jeg kjøper på tilbud til neste høst om det blir sluppet igjen, men glad jeg ikke kjøpte det når det kom. 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Har spilt siden dag 1 og har snart 170 timer i CP77. Til tross for masse kritikk, klarer jeg ikke legge fra meg spillet. Sjelden jeg har kosa meg så masse med et spill. Jeg har snart flere timer i CP77 enn det jeg har i f.eks BOTW, med alle shrines tatt. 2 Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 🙂 Definitivt årets spill for min del. Kommer til å kose meg med CP i mange år framover. Minner meg i grunn endel om New Vegas, med mange bugs og kræsjer, men samtidig utallige gode historier som gjør det vanskelig å legge fra seg. For folk som liker Cyberpunk settingen, er dette fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå