Ida Oftebro Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Avlyser neste års The Gathering: Uforutsigbar smittesituasjon Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Hva med å gjøre The Gathering 2021 til en interaktiv affære, der folk kan koble seg opp med eget TG-pass til serverplas/kapasitet der alt skjer på TG's egen server, som og gir tilgang til eksklusivt innhold. Vil jo og være en fantastisk flott mulighet til å teste løsninger som normalt krever godt med HW, men hvor man kan booste GPU-kraft fra egen HW. Vil jo tro det er mange som ser på videoløsninger der det blir veldig mange brukere, og der man plasserer seg i en virtuell by eller "jobbkompleks". Altså noe som er som Teams, men med langt flere samtidige brukere. Og der man føler man er sammen på en annen måte, eller som man er på jobb, men likevel være fysisk adskilte? Sikkert mye spennende software der ute som jeg ikke er inne på, men som ikke er en gamingscene, eller kanskje akkurat basert på teknologi som spillselskapene har på online-game-servere. Men istedet for en begrensning på 10-20-30 "spillere", så har man kanskje 100-250-500-1000 samtidige deltagere. Sikkert for seint for 2021, om de ikke har tenkt tanken selv, men kanskje kan det være noe å tenke på for 2022? Uansett, har jobbet nattevakt, så nå skal jeg sove, før ny nattevakt. Så god jul til alle! 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Det spørs vel om slike arrangement har livets rett fremover. Jeg håper det selv men det er mange hensyn å ta for den som står som arrangør av det hele og et stort ansvar for så mange mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå