Alexlinga Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg sliter noe hinsides med hettegensere med lomme framme og blir ofte plaget med at genseren krøller seg oppover mot magen omtrent når jeg bruker dem! Er det kun jeg som sliter med dette eller? Problemet er at firmaet jeg jobber i sine arbeidsklær består av hettegensere som arbeidsplagg og ellers noen fantastisk digge arbeidsbukser med stretch og alt. men jeg har ikke hørt noen av de andre klage på at de har blitt plaget med det samme. Så lurer jo nesten på om det er noe gale med meg 🤣 Noen andre?😂 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Kan ikke helt se for meg det problemet nei, men jeg foretrekker hettegensere som er noen størrelser for store. Kanskje det er løsningen for deg også. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Bruker svart hettegenser fra dressmann. Aldri hatt noe problem med at lommene "krøller seg" på dem. Geniale. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 23. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg bruker selv M men prøver diverse med L også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå