Gå til innhold

Aksjer

LinnM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

TIN ny teknik. Et aktivt forvaltet fond, som satser på teknologi, helse og digitale varemerker. 80% i Norden og 20% globalt. Fram til nå har verdien på aksjene mine steget parallelt med deres avkastning. Min avkastning er registrert med et par prosent økning denne gangen også, men verdien har ikke endret seg, som det har gjort de andre gangene

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (16 timer siden):

Du betaler ofte for at andre skal forvalte aksjene i fondet. Det kan være alt fra 0,5% til latterlige 8-12%). Kan det være at du har blitt trukket gebyr/avgift for denne forvaltningen? 

Hm.. det er mulig, skal sjekke opp! Takk for svar!

Lenke til kommentar
kremt skrev (På 23.12.2020 den 10.48):

Hvilke selskaper er i fondet, eller er det et indeks-følgende fond? Et fond er egentlig bare masse forskjellige selskaper pakket sammen.

Takk for svar!

TIN ny teknik. Et aktivt forvaltet fond, som satser på teknologi, helse og digitale varemerker. 80% i Norden og 20% globalt. Fram til nå har verdien på aksjene mine steget parallelt med deres avkastning. Min avkastning er registrert med et par prosent økning denne gangen også, men verdien har ikke endret seg, som det har gjort de andre gangene

•  
Lenke til kommentar
kremt skrev (2 minutter siden):

Det hender ofte at fond ligger 2-3 dager etter utviklingen i de aktiva fondet er investert i. Det er det samme egentlig som når man kjøper og selger, man vet aldri helt sikkert hva kursen blir siden det kan gå et par dager til handelen gjennomføres.

Da skjønner jeg hvorfor! Det tok et par dager ja, så endret det seg. Takk igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...