Gå til innhold

bra satelitt høytalere med sub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow: OMFG!!! :wow:

Det er HELT UTROLIG. Satte netopp høytellerne der eg ville de skulle være og satt meg ned for å høre og fyyyfann for en lyd! Lastet netopp ned private familie thx test lyder og så hørte eg noen rare lyder som eg ikke likte. Skrudde ned og så viste det seg at det var naboen som skulle klage over lyden. Eg tør ikke ha det høyere enn 1/3 del og med bassen på halvparten. :wow: maken til bass skal du lete evig for å finne i forhold til pris. Viste at lyden var bra siden eg hadde hørt de før på butikken men med egne innstillinger og nokså lite rom så var dette sjokk.

:wow: er sjokkert.

*høre på musikk* :dribble:

Lenke til kommentar
:wow: OMFG!!! :wow:

Det er HELT UTROLIG. Satte netopp høytellerne der eg ville de skulle være og satt meg ned for å høre og fyyyfann for en lyd! Lastet netopp ned private familie thx test lyder og så hørte eg noen rare lyder som eg ikke likte. Skrudde ned og så viste det seg at det var naboen som skulle klage over lyden. Eg tør ikke ha det høyere enn 1/3 del og med bassen på halvparten. :wow: maken til bass skal du lete evig for å finne i forhold til pris. Viste at lyden var bra siden eg hadde hørt de før på butikken men med egne innstillinger og nokså lite rom så var dette sjokk.

*høre på musikk* :dribble:

Hadde du orket å sende meg et par thx tester?

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg klarte ikke helt å dy meg selvsagt, så etter jeg hadde brukt det en stund fyra jeg opp på litt over halv guffe, men da rista veggene så bra å fattern ble nok gretten så det varte ikke lenge.. men jeg må si lyden var forbausende bra. eller med andre ord konge! :thumbs:

Endret av Bushnell
Lenke til kommentar
:wow: OMFG!!!  :wow:

Det er HELT UTROLIG. Satte netopp høytellerne der eg ville de skulle være og satt meg ned for å høre og fyyyfann for en lyd! Lastet netopp ned private familie thx test lyder og så hørte eg noen rare lyder som eg ikke likte. Skrudde ned og så viste det seg at det var naboen som skulle klage over lyden. Eg tør ikke ha det høyere enn 1/3 del og med bassen på halvparten.  :wow: maken til bass skal du lete evig for å finne i forhold til pris. Viste at lyden var bra siden eg hadde hørt de før på butikken men med egne innstillinger og nokså lite rom så var dette sjokk.

*høre på musikk*  :dribble:

Hadde du orket å sende meg et par thx tester?

:thumbup:

Kan du sende meg nen thx tester også?

Hvis du orker da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...