Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) jeg har tenkt jeg kanskje skulle kjøpe meg et lite kompakt anlegg.. så jeg tenkte på sånn satelitt greie med subwoofer, har hørt på noen av disse å dem dunker ganske bra. det jeg er på utkikk etter er noe som dunker bra men kan også spille høyt. jeg liker att det rumler litt i veggene selv når jeg ikke spiller så alt for høyt. jeg har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl å lurer på om den er noe verdt? tar gjerne imot andre alternativer for jeg har null peiling på sånn der. maksimum pris er 1500 kr, helst litt under Endret 4. januar 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kjøp disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Du vil ikke angre.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jo det vil du. Skal selv hente mitt Z-2200 hos flexi-data imorgen. Hørte på både creative sin og logitech sin og eg syns logitech'n var mye bedre. Fifanken for en bass. Mener det var en lignende tråd som eg startet eller postet i. Btw som sagt så er jo z-2200 lille broren til z680 bare at den har subb foresterker på 120watt (z680 har 185watt) og er 2.1 istendefor 5.1 eller er det samme elementer. Edit: Fant link til forrige tråd om z-2200 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1580382 Endret 4. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hmm da tenker jeg att jeg bestiller det jeg da skulle hatt det til neste helg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 der var det bestillt sammen med en 160 gig. håpe på att det kommer til helga da så jeg får brukt det på lan gleder meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bare husk å spille inn høytallerne. Skal spille inn mine i 5 timer eller noe. Orker ikke mer enn det. Det blir jo bare tortur hvis eg skal spille de inn i en dag eller noe. :S Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) der var det bestillt sammen med en 160 gig. håpe på att det kommer til helga da så jeg får brukt det på lan gleder meg Høytalere på lan? jaja det er ditt valg EDIT: En Leif Endret 5. januar 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hvorfor ikke kjøpe ordentlig hi-fi utstyr ? Det behøver ikke å koste mer... Og hvorfor MÅ du ta med disse nye høytalerne dine på lan. På lan burde folk bruke hodetelefoner ! Er så dritt lei av musikk som spilles her og der rundt meg på alle kanter. Endret 5. januar 2004 av Menkromsen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hvorfor ikke kjøpe ordentlig hi-fi utstyr ?Det behøver ikke å koste mer... Tror ikke du får så veldig mye bedere lyd på et "hifi" annlegg til den prisen.. Tror ikke du vil få noe i det hele tatt...bortsett fra noe drit..... Link? Btw: De høytallerne der er knall gode forresten! skal kjøpe på bursdagen min... Edit: Snøhund har du fått dine? Bra lyd osv...? Nå leste jeg en test av de, ble forelsket jeg Endret 5. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) skal du ikke ha 5.1 eller 6.1 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl bedre lyd med 6-7 høytalere og Surround og (eax).. tester av høytalerene: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33674 Endret 5. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Visst det var til meg så thx Kan du finne et bra lydkort til disse høytallerne for meg også? Manglet en pci bracket på hk'et mitt som skulle fulgt med slik at jeg fikk 5,1 men siden jeg ikke har den trenger jeg et nytt et Og gir disse bedere lyd en de andre nevnte her? Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Etter det jeg har hørt er de Logitech Høyttalerne supre. Selv har jeg Z-680 og er storfornøyd. og z-2200 skulle vel være ca det samme, bortsett fra 5.1 og en kraftigere sub? så jeg tror ikke du vil angre. En liten ting er at høyttaler grillen står såpass langt fra elementet at den påvirker lyden noe, men den er det bare å dra av (plugger). Endret 5. januar 2004 av gafflek Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Visst det var til meg så thx Kan du finne et bra lydkort til disse høytallerne for meg også? Manglet en pci bracket på hk'et mitt som skulle fulgt med slik at jeg fikk 5,1 men siden jeg ikke har den trenger jeg et nytt et Og gir disse bedere lyd en de andre nevnte her? Nei, de gir LANGT dårligere lyd. Satelittene er dobbelt så små, da begynner de å bli små.. En kamerat har det samme bare i 5.1 gir helt ok lyd. Men det er noe HELT annet med Z-2200 eller Megaworks greiene. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=8&s=pl Du får aldri rare greiene til den prisen.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Visst det var til meg så thx Kan du finne et bra lydkort til disse høytallerne for meg også? Manglet en pci bracket på hk'et mitt som skulle fulgt med slik at jeg fikk 5,1 men siden jeg ikke har den trenger jeg et nytt et Og gir disse bedere lyd en de andre nevnte her? Nei, de gir LANGT dårligere lyd. Satelittene er dobbelt så små, da begynner de å bli små.. En kamerat har det samme bare i 5.1 gir helt ok lyd. Men det er noe HELT annet med Z-2200 eller Megaworks greiene. Okey takk for den Da blir det de andre likvell. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Selv synes jeg Altec har bra lyd i sine høytaler sett. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) woops Endret 5. januar 2004 av Darth Godo Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Selv må jeg påstå at dette er de beste pc høytalere der ute http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...11&GrpID=2&s=pl Er strålende fornøyd med dette systemet Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Altec er vel den vi kan sidestille med Logitech, flott design og gode høyttalere.. Creative, vel, jeg liker ikke Creative... enkelt og greit, basert på egen erfaring.. og jeg har hørt andre klage over deres produkter også, så jah... det sier seg selv da.. Men ja, jeg sitter selv med et Logitech Z-560 og er topp fornøyd med det.. Så gå for Logitech eller Altec Lansing! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 sant nok..Creative er vel ikke best på lyd-kvalitet men er et alternativ til deg som vil ha ok lyd for en billig penge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå