abarhaugen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Lurte på om noen ville sette sammen et vannkjølingsystem til meg det er cpu og gpu som skal kjøles med vann, sett på pakker, men der er det ikke med blokk til gpu. kan noen sette sammen et komplett system til meg? (2500 maks) Andreas. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Komplett har Waterchill med CPU/GPU. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Komplett har Waterchill med CPU/GPU. Og NB Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Komplett har Waterchill med CPU/GPU. Og NB Joda, men det var jo bare CPU og GPU han skulle vannkjøle da. Dessuten tror jeg det koster over 2500 for settet med alle blokkene. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hydor Seltz L20 II vannsirkulasjonspumpe AC vannblokk, CPU, "cuplex" AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex" AC radiator, "airplex EVO 240" AC vanntank, "aquatube", Titan AC brakett, for "aquatube" Med slanger og alt du trenger kommer dette på ca2500kr.. er ikke sikkert dette er det beste til prisen, men bare satte opp et oppsett raskt.. De har også mye på netconnection og 3dfxcool, se der også.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Trenger man å kjøpe relè separat?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det følger ikke med pumpa hvertfall.. så du må nok det, men det er ikke så vanskelig å stappe i kontakten.. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 takk CObra, så bra ut det der, men vil ha til nb og? bare å ta en nb blokk fra ac? til denne tanken kan man vell kjøpe med slik ledmod slik at det lyser i tanken? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 etter det jeg har lest så har mange vannpumper det bedre når de får stå å svirre døgnet rundt en at du slår de av og på flere ganger i døgnet. Jeg lagde bare et hull med metallbor i en pci slot sak, kutta ledningen og la den fint ut. Om det er 1 eller 2 strømledninger bryr meg ikke. Er så mange ledninger som ligger der uansett. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 takk CObra, så bra ut det der, men vil ha til nb og? bare å ta en nb blokk fra ac? til denne tanken kan man vell kjøpe med slik ledmod slik at det lyser i tanken? Oi dasken, glemte nb blokk.. Det er bare til å ta en ac blokk som passer ja.. Men det kan være lurt å kikke på blokker og ting andre plasser også.. Danger Den som de selger på netconnection pleier være litt bedre.. Og du kan nok kjøre med ledmodden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå