Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg mobber og ser ned på kvinnekroppen

Gjest a2c94...a90

Anbefalte innlegg

Gjest a2c94...a90

Jeg ser ikke på damer og mobbe dem. Men generelt sett så hater jeg mennesker og måten vi er skapt. Jeg vil bare ha en slik fin verden, slik jeg følte som barn. Nå virker det mer som vi må fokusere på det som er vondt. 
Så er det dette med å bli eldre da. Det er så mye som er stygt på oss. Synlige blodårer, ting begynner å henge og vi får rynker. Jeg synes vi er skapt dårlig. Jeg mobber meg selv, for at jeg tenker slik. Og jeg mobber i hodet mitt slik vi er skapt. Vi skal ikke føle lykke heller for da tømmes lageret. Vi er skapt for å jobbe, spise, drite og sove. Veldig trist egentlig. Allerede ved passert 30 ser man forskjell på huden, at den kan begynne å henge. Hår blir tynnere og mister i tillegg farge. Igjen, vi er skapt ekstremt dårlig. Så hvorfor velger folk å få barn? Hvorfor skal arten videreføres? Vi er ikke bra nok. 

Anonymous poster hash: a2c94...a90

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b841c...852
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Livet handler ikke om å være fysisk attraktiv. Gjør med livet det som gjør deg glad, i stedet for å se mot en uoppnåelig idealisme.

Hvorfor velger folk å få barn? Det er mange barn som vokser opp med å være fornøyd med livet sitt, selv om ikke du er det.

Men likevel gjør man det bedre i livet om man er pen og fysisk attraktiv. Som kvinne har man vunnet alt om man er attraktiv og vakker. Man trumfer alt. "men hun er i det minste pen", "men hun er penest så det spiller ingen rolle", "hun er mer attraktiv så hun er best". Som mann kan du komme langt bare med å ha makt, penger eller et godt rykte. Det skal lite til for å være bra som mann. Men som kvinne er du mest verdifull når du ser bra ut og er ung. Dessverre. 

Anonymous poster hash: b841c...852

Lenke til kommentar
Gjest b841c...852 skrev (6 minutter siden):

Men likevel gjør man det bedre i livet om man er pen og fysisk attraktiv. Som kvinne har man vunnet alt om man er attraktiv og vakker. Man trumfer alt. "men hun er i det minste pen", "men hun er penest så det spiller ingen rolle", "hun er mer attraktiv så hun er best". Som mann kan du komme langt bare med å ha makt, penger eller et godt rykte. Det skal lite til for å være bra som mann. Men som kvinne er du mest verdifull når du ser bra ut og er ung. Dessverre. 

So what? Bare fordi noen har gullhår i ræva så betyr ikke det at alle de gjennomsnittlige er nødt til å slite for å komme seg frem her i livet. Løft opp haka og skap din egen glede.

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
Gavekort skrev (11 minutter siden):

Livet handler ikke om å være fysisk attraktiv. Gjør med livet det som gjør deg glad, i stedet for å se mot en uoppnåelig idealisme.

Hvorfor velger folk å få barn? Det er mange barn som vokser opp med å være fornøyd med livet sitt, selv om ikke du er det.

Hva er en uoppnåelig idealisme? Det er kroppen som er for dårlig skapt som ikke klarer å nå opp til dette idealet isåfall. 
Ja det er barn som er fornøyd med livet, og såklart er det bra.. 

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
Gavekort skrev (10 minutter siden):

So what? Bare fordi noen har gullhår i ræva så betyr ikke det at alle de gjennomsnittlige er nødt til å slite for å komme seg frem her i livet. Løft opp haka og skap din egen glede.

Nei de trenger ikke å måtte kjempe. Å være gjennomsnittlig er jo greit, heldigvis er vi forskjellige. 
Men jeg synes det er så kjedelig hvordan vi er skapt. Synlige blodårer, hengehud, får sykdommer og alt.. gjerne før vi rekker å leve. Hva skal vi egentlig? Vi er milliarder på kloden, likevel så ulykkelige. Og Gud forby å være fysisk attraktiv. Det skaper for mye press på de gjennomsnittlige. 

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
Gavekort skrev (31 minutter siden):

Det er ikke alle gleder det er lov å skape. Noen av oss har ikke lov til å gå med haka løftet. Ikke for loven, men folket. Noen folk liker ikke at du hever hodet høyere enn dem. 

Lenke til kommentar
Gjest b841c...852
Gavekort skrev (1 time siden):

I det store og det hele, jo, det gjør faktisk det. Man må regne med mye dritt når man ikke har fått utdelt de beste kortene. 

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
Gjest b841c...852 skrev (18 minutter siden):

I det store og det hele, jo, det gjør faktisk det. Man må regne med mye dritt når man ikke har fått utdelt de beste kortene. 

Beste kortene???? Er utseende de eneste bra kortene? Utseende er et bra kort, men det dom er synd med bra utseende er at jeg tenker på at det forfaller en gang. Slik sett må det være bedre å være middelmådig. Middelmådige er jo ikke stygge heller.. så jeg aner ikke hvilke kort du mener jeg da

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
sam11net skrev (1 minutt siden):

For noe vås...

Vi blir bedre og bedre, sterkere og sterkere for hvert 1000år.

Menneskekroppen har aldri vært sterkere, og 1000år til med evolusjon, så er den enda sterkere/bedre.

Tross mindre aktivitet? 

Lenke til kommentar
Gjest a2c94...a90
sam11net skrev (4 minutter siden):

Hvordan _vet_ du det?
Kan du se hva aktivitets nivået er om 1000år ? 

Nei, jeg mener nå. Vi sitter mer stille enn noen gang og

Lenke til kommentar
Gjest b841c...852
Gjest a2c94...a90 skrev (58 minutter siden):

Beste kortene???? Er utseende de eneste bra kortene? Utseende er et bra kort, men det dom er synd med bra utseende er at jeg tenker på at det forfaller en gang. Slik sett må det være bedre å være middelmådig. Middelmådige er jo ikke stygge heller.. så jeg aner ikke hvilke kort du mener jeg da

Det er sånt folk som er mindre heldige tenker. I et overfladisk samfunn er det å være mest attraktiv det beste kortet. Vi lever i et ekstremt overfladisk samfunn. Jo mer attraktiv du er jo større fordeler. 

Lenke til kommentar

Det virker dessverre som at du er litt deprimert. Du trenger å få igjen troen på livet. Det er mye godt i livet. Men også .. vi -trenger- ikke å fokusere på det som er negativt.  At kroppen forfaller ... jeg mener veldig sterkt at det henger mye sammen med indre livsgnist. Troen på det gode. Det kan mistes .. men også fåes tilbake. Lekenhet, å tørre å ta vare på barnet i seg. Le av dumme og tullete ting. Ha sin egen ekstremt særegne form for humor ^^ Jeg kan le av ting som andre synes er helt idiotisk. En episode i barneskolen for eksempel .. noen skulle spille en kasett tilbake og trykka knappen feil, så den spilte sånn for raskt, så stemmen ble helt forvrengt .. jeg klarte ikke å slutte å le på ti minutter .. mens klassen så på meg om om jeg var gæærn ^^

Det er viktig å holde seg ung til sinns. Ut av struktur kan det vokse godhet. Så skriv ned tankene og sørg for å ha litt struktur i livet ditt. Det finner jeg at hjelper mot depresjon.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Gjest 3f161...7a7
Gjest a2c94...a90 skrev (22 timer siden):

Jeg ser ikke på damer og mobbe dem. Men generelt sett så hater jeg mennesker og måten vi er skapt. Jeg vil bare ha en slik fin verden, slik jeg følte som barn. Nå virker det mer som vi må fokusere på det som er vondt. 
Så er det dette med å bli eldre da. Det er så mye som er stygt på oss. Synlige blodårer, ting begynner å henge og vi får rynker. Jeg synes vi er skapt dårlig. Jeg mobber meg selv, for at jeg tenker slik. Og jeg mobber i hodet mitt slik vi er skapt. Vi skal ikke føle lykke heller for da tømmes lageret. Vi er skapt for å jobbe, spise, drite og sove. Veldig trist egentlig. Allerede ved passert 30 ser man forskjell på huden, at den kan begynne å henge. Hår blir tynnere og mister i tillegg farge. Igjen, vi er skapt ekstremt dårlig. Så hvorfor velger folk å få barn? Hvorfor skal arten videreføres? Vi er ikke bra nok. 

Har du aspergers?

Anonymous poster hash: 3f161...7a7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...