Sørlandetsperle Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Hei Jeg er på utkikk etter en som kan hjelpe meg med en løsning. Jeg har 2-3 luker i en fuglevoliere som jeg ønsker å styre med mobilen min, via app. Det jeg tenkte på var at jeg kan bruke Wiz wifi styring og styre en kontaktpunkt. Men jeg trenger da en type stag som kan bevege seg i lukket og åpen posisjon. Noen ideer? Lenke til kommentar
Sørlandetsperle Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2020 Kan en slik motor plugges i en Wifi kontakt fra elektroimportøren? https://www.wish.com/product/1pc-12v-linear-actuator-1500n-50mm-400mm-electric-wireless-motor-control-dpdt-switch-5dd65ed5adf8c7a414a6a5b6?hide_login_modal=true&share=web Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Delvis. En WiFi-plugg kan slå 230V av og på. Ser en powersupply på et av bildene, aktuator går på 12V. Men problemet blir vel å bytte mellom kjøring inn og ut? Lenke til kommentar
Sørlandetsperle Skrevet 21. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2020 Hårek skrev (12 timer siden): Delvis. En WiFi-plugg kan slå 230V av og på. Ser en powersupply på et av bildene, aktuator går på 12V. Men problemet blir vel å bytte mellom kjøring inn og ut? Det er nok riktig, det blir problemet.... Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Tror nok du må bevege deg imot en microcontroller (med wifi så klart, esp32 er vel et greit valg) med noe rele eller motorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå