Gothiatek Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Noen her som vet om en MCX478B som jøler en P4 1,7 GHz klarer en 80 W peltier? Lenke til kommentar
germ Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Med ei feit vifte? - etter mattematikkens regler? ja - i praksis? tja - vil jeg prøve? nei Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 den har en 80 mm papst 79 m3/time Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 det sies vel at skal man over 85watts peltier så må man ha vannkjøling, så det skulle vel gå bra det... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Maks på luftkjølt peltier er vel 50w ellerno.. HVa er vitsen med luftkjølt peltier da? Bråker litke myes som luftkjøling og er ikke noe spess bedre effekt.. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Ok så da anbefaller dere vannkjøling det har jeg uansett tenkt til å kjøpe når jeg har penger til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå