von S0dergren Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Hei, jeg har kjøpt ny TV. Fikk den for en stund siden, og det var mye styr da den var ødelagt og måtte erstattes. Ny er på vei nå. TVen har en ganske grei lydplanke innebygd i foten. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøre en kabel fra hodetelefonutgangen over til en vanlig aktiv subwoofer? På min gamle Philips-Tv brukte jeg en gammel docking med god lyd ved å koble den fra hodetelefonutgangen på TVen og over i AUX. TV: Philips 65" UHD LED Smart TV 65PUS9435 (2020) - TV-er - Komplett.no Fra Philips' side om TVen. Tilkoblingsmuligheter Antall HDMI-kontakter 4 Antall USB-kontakter 2 Trådløse tilkoblinger Bluetooth 4.2 Wi-Fi 802.11ac, 2x2, to bånd Andre tilkoblinger Common Interface Plus (CI+) Digital lydutgang (optisk) Satellitt-kontakt Ethernet-LAN RJ-45 Hodetelefonutgang Servicetilkobling HDMI-funksjoner 4K Audio Return Channel EasyLink (HDMI-CEC) Fjernkontroll-gjennomstrømming Systemlydkontroll System-standby Ettrykks avspilling HDCP 2.3 Ja på alle HDMI Suben jeg har tenkt, er den billigste på Komplett. Yamaha NS-SW050 Subwoofer - Subwoofere - Komplett.no Endret 19. desember 2020 av von S0dergren Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Det går kanskje. Kommer ann på tv. Default kutter tver all lyd når man kobler til hodetelefonutgang. Noen tver kan man justere dette i instilling så lydnivå går opp og ned sammen med lyd til lydplanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå