Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Suger Kvalito ADSL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor i Vestfold. Har til dags dato aldri fått bedre enn 890... Men det har bedret seg litt siden jeg skrev innlegget, men jeg får fremdeles ikke den hastigheten jeg betaler for.

Etter litt research på forumet virker det som kvalito har problemer på vestlandet evt østlandet (De har nettopp oppgradert linja på østlandet) men her i Trondheim er det ypperlig hastighet (Kanskje fordi kvalito sitt hovedkontor ligger her, og at kvalitos egne ansatte som trolig er de mest erfarne jobber her)

Lenke til kommentar
Jepp. Alle jeg har hørt om i Trondheim er fornøyde, men det virker som om de har null kontroll på hva de driver med her på østlandet. Ikke lett å finne fornøyde Kvalito kunder her.

Jeg kan fortelle om 1Mbits linje fra Kvalito i Trondheim som holdt mellom 60 og 250Kbits i over to uker før vi gav dem opp. I tillegg måtte vi ringe dem flere ganger for å få opp linja når den hadde gått ned.

 

-KJ

Lenke til kommentar

OK. Hvis kvalito ikke kan levere god nok linje (ping, hastighet og oppetid) på en uke er vel bindingstid ugyldig og du kan si opp?

 

Jeg anbefaler vel dere å ikke betale, og når purregebyrer kommer fra faktura selskapet de bruker så send dem en email der du forklarer, send gjerne link til denne siden.

 

Har de ikke krav på noe bør ikke faktura selskaper legge anmerkning på deg hos kredittislynet? Forbrukerombundet kan også hjelpe.

 

 

De har oppgradert Oslo noden nå, og jeg har også sett mye god ping resultater i det siste blandt oslo/sandefjor kunder.

Endret av Gambler FEX online
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...