Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Suger Kvalito ADSL?


Anbefalte innlegg

29.12.2003-Bønn til våre kunder

Dette er en liten bønn der vi ber om at våre kunder respekterer supporttelefonen. Vi har inntil videre døgnsupport, med hvilende vakt natterstid. Dette er en SUPPORTtelefon, og skal benyttes til dette, og ikke til for eks. fakturaspørsmål. Fakturaspørsmål besvares i kontortid, og ikke på kveldstid eller på natten. Dette har strengt tatt lite med support å gjøre. Forøvrig oppfordres alle de som har spørsmål angående faktura om å sende en e-post. Vi håper på forståelse for dette, og på forhånd, tusen takk.

 

Skrevet av kaj

 

Ikke alle kunder er som kvalito kunder (Syns dette tar kaka)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oppgraderte du, din linje eller var det kaj som oppdaterte linjer inne hos seg?

dvs. har det skjedd noe i retning av at noen sentrale noder i nettet til Kvalito har fått en oppgradering ? Blir vel kortvaring eller falsk glede tenker jeg...

 

Selv har jeg god erfaring med kvalito, litt opp og ned med linjene men har nå vært stabile i 3mnd uten nede tid.

 

Dette er i tr.lag så tipper problemene hos kvalito ligger i sørlandet

Høres ikke ut som om linjen du har er noe særlig egentlig heller; en bredbåndsleverandør skal jo levere linje som er stabil hele tiden, ikke bare 3 mnd, uten at farten går opp og ned osv. Gjør de ikke det så holder jo ikke de det de lover.

Lenke til kommentar
oppgraderte du, din linje eller var det kaj som oppdaterte linjer inne hos seg?

dvs. har det skjedd noe i retning av at noen sentrale noder i nettet til Kvalito har fått en oppgradering ? Blir vel kortvaring eller falsk glede tenker jeg...

"kvalihor" nicket sier alt: sleng dritt om kvalito koste hva det koste vil.

Det ligger lite serriøsitet i nicket ditt.

Selv har jeg god erfaring med kvalito, litt opp og ned med linjene men har nå vært stabile i 3mnd uten nede tid.

 

Dette er i tr.lag så tipper problemene hos kvalito ligger i sørlandet

Bor i Oslo. Grei infrastruktur der og skulle en tro?

 

Stemmer det! Mon tro om det er grunnløst? Vet ikke med deg , men jeg betaler 1500 kroner i mnd. for en 2 Mbit SDSL. Tror du jeg finner det "greit" at det er "litt" dropp? I hovedsak så fungerer ikke linjen mi og jeg finner det J**** frustrerende.

Jeg betaler også for meg og dama på Anarchy Online. Et par titusen har det blitt på maskinparken og... Dette er min hobby og jeg legger derav penger i det. Er ikke annet å vente av jeg KREVER at det jeg kjøper fungerer. I alle fall nogenlunde. Meget hyggelig å høre at det funker for deg kompis, men hold deg fast, du tilhører minoriteten.

 

Når jeg så henvender meg til Kvalito med mine problemer i håp om at vi sammen kan komme frem til et løsning og en slutt på mine problemer som volder meg så mye bekjymring,blir jeg pissa oppetter ryggen av Kaj og hans kolleger med direkte usakligheter, frekkheter manglende kompetanse totalt fravær av tilbakemeldinger.

 

Og så står du der da. Rævkjørt av et firma som driter i deg. Og hvem er jeg? Jeg skulle liksom være kunden som de lever av. Ringer inn til "supporten" og der sitter jammen daglig leder og tar telefonen? Og behandler deg som om du var en idiot og skylder på alle andre. Akkurat like voksent som noen 4 åringer som løper rundt her..

 

Men!! Jeg er heldigvis ikke alene. Heller ikke er min sak spesielt ekseptionell . Det er mange som har opplevet å bli tatt hardt av kvalito uten å få noe igjen for det. Nicket er det Kvalihor som står for. Ikke meg.

 

serriøsitet er forøvring feil skrevet. Det skrives med med en r. Seriøsitet.

Lenke til kommentar
oppgraderte du, din linje eller var det kaj som oppdaterte linjer inne hos seg?

dvs. har det skjedd noe i retning av at noen sentrale noder i nettet til Kvalito har fått en oppgradering ? Blir vel kortvaring eller falsk glede tenker jeg...

 

Selv har jeg god erfaring med kvalito, litt opp og ned med linjene men har nå vært stabile i 3mnd uten nede tid.

 

Dette er i tr.lag så tipper problemene hos kvalito ligger i sørlandet

Høres ikke ut som om linjen du har er noe særlig egentlig heller; en bredbåndsleverandør skal jo levere linje som er stabil hele tiden, ikke bare 3 mnd, uten at farten går opp og ned osv. Gjør de ikke det så holder jo ikke de det de lover.

Har hatt linja i 5mnd nå og har vært nede 1 gang pga telenor sin linje som var ødelagt. Det er det eneste problemet jeg har hatt med linja.

Så syns de holder hva de lover (til nå).

Supporten har også vært god

Lenke til kommentar
oppgraderte du, din linje eller var det kaj som oppdaterte linjer inne hos seg?

dvs. har det skjedd noe i retning av at noen sentrale noder i nettet til Kvalito har fått en oppgradering ? Blir vel kortvaring eller falsk glede tenker jeg...

"kvalihor" nicket sier alt: sleng dritt om kvalito koste hva det koste vil.

Det ligger lite serriøsitet i nicket ditt.

Selv har jeg god erfaring med kvalito, litt opp og ned med linjene men har nå vært stabile i 3mnd uten nede tid.

 

Dette er i tr.lag så tipper problemene hos kvalito ligger i sørlandet

Bor i Oslo. Grei infrastruktur der og skulle en tro?

 

Stemmer det! Mon tro om det er grunnløst? Vet ikke med deg , men jeg betaler 1500 kroner i mnd. for en 2 Mbit SDSL. Tror du jeg finner det "greit" at det er "litt" dropp? I hovedsak så fungerer ikke linjen mi og jeg finner det J**** frustrerende.

Jeg betaler også for meg og dama på Anarchy Online. Et par titusen har det blitt på maskinparken og... Dette er min hobby og jeg legger derav penger i det. Er ikke annet å vente av jeg KREVER at det jeg kjøper fungerer. I alle fall nogenlunde. Meget hyggelig å høre at det funker for deg kompis, men hold deg fast, du tilhører minoriteten.

 

Når jeg så henvender meg til Kvalito med mine problemer i håp om at vi sammen kan komme frem til et løsning og en slutt på mine problemer som volder meg så mye bekjymring,blir jeg pissa oppetter ryggen av Kaj og hans kolleger med direkte usakligheter, frekkheter manglende kompetanse totalt fravær av tilbakemeldinger.

 

Og så står du der da. Rævkjørt av et firma som driter i deg. Og hvem er jeg? Jeg skulle liksom være kunden som de lever av. Ringer inn til "supporten" og der sitter jammen daglig leder og tar telefonen? Og behandler deg som om du var en idiot og skylder på alle andre. Akkurat like voksent som noen 4 åringer som løper rundt her..

 

Men!! Jeg er heldigvis ikke alene. Heller ikke er min sak spesielt ekseptionell . Det er mange som har opplevet å bli tatt hardt av kvalito uten å få noe igjen for det. Nicket er det Kvalihor som står for. Ikke meg.

 

serriøsitet er forøvring feil skrevet. Det skrives med med en r. Seriøsitet.

Skriveleif finnes hos alle :)

Ja jeg har hørt mye dorlig om kvalito... men selv er jeg en fornøyd kunde ;)

Men etter alt jeg har hørt så ligger problemene hovedsaklig i oslo og omeråder rundt... Min support ligger i tr.heim og den er meget god.

Etter at Kvalito har hatt en "reform" så har supporten blitt fordelt på forskjellige steder (Noe som de ikke burde ha gjort)

Support i Oslo og andre steder har jeg ikke noe erfaring med... men trolig så ligger det mange problemer her.

Lenke til kommentar

Er så utroligt glad for at jeg ikke bestilte breddbånd hos kvalito assa :yes:

Bestilte faktisk adsl via telenor 1024/256 fri nedlasting , fikk linja 24 november i fjor , og ikke hatt noen form for nede tid, lasta godt over 160GB fra jeg fikk linja til nå.. Kommer til å bytte til Bluecom når jeg flytter om ikke så lenge :thumbs: 2048/256 linje blir det nok da :w00t:

 

Syns syndt på dere som sliter med kvalito , håper det blir bedre for dere om dere ikke bytter isp :)

Lenke til kommentar
Prøvde akkurat speedometeret hos ITavisen.

 

ITavisen.no speedometer resultat:

 

IP-adressen xxx lastet ned 961441 Bytes

på 129.016 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 60 kbit/s.

 

 

Ja, dette var jo bra for en 1024/256 linje... :roll:

Og hvor i landet bor du?

Har faktisk samme linje som deg og får 1150kbs på itavisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...