Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Suger Kvalito ADSL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvalito Suger Big time. Linja detter ned i tide og utide. De sliter med utenlandslinja si. Linja ble brukt til dos eller ddos atatck så de stengte rett og slett av for pakker i "ping" størrelsen. Skulle vel optimalt bare vært ICMP, men det er det neppe. Genial måte å løse problemer på? Enda bedre hadde det vært om de klippa kabelen. Noen som har spilt AO på linjene til Kvalito? Ikke spes moro.

Detter ut stort sett hele tiden. Sitter sammen med madammen på en 2 Mbit SDSL og det er en trist hyssing. Får lasta ned, for all del, men det såvidt.

 

Om du ikke bruker internett til mer enn rein smurfing, dvs. lese websider og i hovedsak norske, ikke bryr deg om at det henger eller er utilgjengelig fra tid til annen er kvalito en ISP for deg. Dette fordrer seff åsså at du ikke liker kundeservice. For det har kvalito ikke lagt noe fokus på.

Kaj er frekk i kjeften og tøff i trynet om du skulle være så uheldig å få han på telefonen. Han er dritt lei av kundene sine og har ikke noe problemer med å vise det. I følge daglig leder, burde han ikke vært "up front". DEt var det jeg fikk som forklaring på situasjonen når jeg konfronterte henne med at diriktøren for møkka-firmaet satt og tok telefonen og snakka møkk til kunder han burde slikke føttene til....

 

 

så ligg unna... Hepp. ADSL på kvalito suger.

Lenke til kommentar

Har hatt ADSL (1024/256) fra kvalito siden august 2003. Har vært et stort mareritt hele kundeforholdet. Pingproblemer som aldri blir ordnet. Jeg kan ikke bruke RemoteDesktop engang da det er 20 sekunds-lagging med 30 sekunds mellomrom...... Det skyldes på Telenor og underleverandører hver gang. En periode var det faktisk ikke mulig å laste ned noe heller... Så meg møkk lei av dårlige unnskyldninger etter 5 måneder og sa opp mitt abbonement hos dem siden dem ikke klarte å levere en linje som fungerer. Nå har jeg fått krav om 1250,- i oppsigelsesgebyr på en vare/tjeneste som jeg ikke har fått, eller som man i allefall kan si har store mangler.... :mad:

Lenke til kommentar
oppgraderte du, din linje eller var det kaj som oppdaterte linjer inne hos seg?

dvs. har det skjedd noe i retning av at noen sentrale noder i nettet til Kvalito har fått en oppgradering ? Blir vel kortvaring eller falsk glede tenker jeg...

"kvalihor" nicket sier alt: sleng dritt om kvalito koste hva det koste vil.

Det ligger lite serriøsitet i nicket ditt.

Selv har jeg god erfaring med kvalito, litt opp og ned med linjene men har nå vært stabile i 3mnd uten nede tid.

 

Dette er i tr.lag så tipper problemene hos kvalito ligger i sørlandet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...