Odd R. Valmot Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 TEST: Disse klokkene overvåker helsa di. De smarteste kan utføre en enkel EKG Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg liker klokkene til Huawei, hverken svære kolosser eller ubalanserte, snodige former. God batteritid også. Men så har de et usmart, lukket OS. Trist at Google Wear ikke forsøker engang, jeg har en første generasjons Huawei Watch Active med Wear, og det virker som Google har glemt av hele operativsystemet. Så det best forklart i en annen tråd. Kulturen i Google krever at man leverer nye ideer og produkter. Så snart noe er levert, blir det droppet som en varm potet. Vet ikke hva jeg skal velge neste gang. 1 Lenke til kommentar
Noraf Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Her burde kanskje Withings Scanwatch vært testet også? De har jo alltid hatt en enorm batterikapasitet på klokkene sine. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Skulle gjerne sett en sammenligningstabell, med hvilke teknologier dem har og størrelse på skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå