Gjest cadd4...b5f Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Når det ikke er mulig å kjøpe billett på appen, hvor mye kan egentlig Vy kreve oss for? Jeg hadde billett, men trengte å utvide den med 1 sone. Så den var gyldig på deler av reisen. Planer forandrer seg og jeg gikk på appen og skulle kjøpe tilleggsbillett, prøvde 3 ganger uten hell. Jeg tenkte bare at «jaja, jeg orker ikke stresse med det». Gikk på toget og så ville konduktøren ha betalt ombordgebyret. Jeg gjorde ikke noen stor sak ut av så lite penger, men skal det være slik at de bare kan kreve at man betaler fullt når appen ikke virker? Jeg viste screenshot av greia, og han visste det var problemer. Anonymous poster hash: cadd4...b5f Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Tror nok du bare må godta det - for nå iallefall. Du kan jo alltids prøve å sende mail til selskapet der du forklarer situasjonen og at du ønsker refusjon. Ville vært straks verre om konduktøren kom til jernbanestasjonen i Tromsø for å kreve penger av folk 🤑 Lenke til kommentar
Gjest e6032...a86 Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Send mail til selskapet, men i utgangspunktet har konduktøren rett, man skal kunne fremvise gyldig billett. Anonymous poster hash: e6032...a86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå