Gå til innhold

Hvem var urimelig her? Liten diskusjon med togkonduktør


Gjest cadd4...b5f

Anbefalte innlegg

Gjest cadd4...b5f

Når det ikke er mulig å kjøpe billett på appen, hvor mye kan egentlig Vy kreve oss for? Jeg hadde billett, men trengte å utvide den med 1 sone. Så den var gyldig på deler av reisen. Planer forandrer seg og jeg gikk på appen og skulle kjøpe tilleggsbillett, prøvde 3 ganger uten hell. Jeg tenkte bare at «jaja, jeg orker ikke stresse med det». Gikk på toget og så ville konduktøren ha betalt ombordgebyret. Jeg gjorde ikke noen stor sak ut av så lite penger, men skal det være slik at de bare kan kreve at man betaler fullt når appen ikke virker? Jeg viste screenshot av greia, og han visste det var problemer. 

Anonymous poster hash: cadd4...b5f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest e6032...a86

Send mail til selskapet, men i utgangspunktet har konduktøren rett, man skal kunne fremvise gyldig billett.

Anonymous poster hash: e6032...a86

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...