haugsand Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 burde jeg prøve å fjerne tabellene også Ja Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 For hvert element du skriver titt her og se om det er valid, eller om du skal bruke css. Da får du pen og brukbar kode Når det gjelder siden mener jeg at den ikke kan reddes Ville begynt på nytt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) ...kun de beste av de beste som lager pene siden med mørk bakgrunn.... Whee! -------------------------- Mouseover er et _must_! Endret 4. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jeg har nå fikset border rundt hele siden. Jeg tror problemet var at jeg ikke hadde definert noen bredde i den rammen som viser borderen. det er mulig at koden ser mer rotete ut enn den egentlig er. Dette fordi noe inkluderes med asp, og noe skrives av asp-script. Men jeg skal prøve å fjerne litt tabeller ol. etterhvert. Nå funker det i hvertfall. Jeg har også fikset bakgrundsfargen til en svak grå som pc foreslo. Jeg syns det ser mye bedre ut. Mouseover kommer, men jeg er litt usikker på hvordan den bør se ut. Kom gjerne med forslag link: http://a.1asphost.com/Unglar/supersierra/i...?side=Startside Endret 5. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har nå også fikset bilder-siden, ble det noe bedre, jeg er ikke helt fornøyd selv Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har nå også fikset bilder-siden, ble det noe bedre, jeg er ikke helt fornøyd selv Burde ha thumbs, for nå virker det som om thumbsa er de store bilene skalert Prøv å venstre still og mindre knapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå