SolidBluR Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg bestillte nettopp ADSL fra nextentel. Hvorfor? La meg forklare: Alle mine venner sitter med ADSL fra Nextgentel (Vel, nesten alle) Untatt èn. Han har telenor ADSL. Og mens de andre sitter og drar ned filer på 80k, sitter stakkars Ole med 0-20k. (20k hvis han er heldig) Jada. Og han er ikke den eneste. Jeg har hørt om mange med det samme problemet. Telenors ADSL er mange steder veldig ustabil. Ikke èn gang har jeg hørt noen med Nextgentel klage (selv om noen kommer sikkert til å gjøre det nå, her) Ikke nok med det, kundeservicen til Telenor har vist seg å være til tider elendig. Jeg har lest skrekkhistorier om 10 timer lange telefonkøer, månedesvis med venting og mye annet. Så gjør som dere vil. Jeg skal ikke prøve å få dere over på min side. Jeg bare sier dette som en advarsel, og jeg sier heller ikke at nextgentel er perfekt, selv om jeg ikke har noe dårlig å si enda. Men hvis dere har noe å tilføye, (det vet jeg dere har) så kom med det. Mvh. Michael "SolidBluR" PS: Hvis noen her har utrolig lyst til å skrive med caps eller shift, så la dem nå få gjøre det. Man uttrykker glede lettere på den måten. Selv om jeg selv ikke skriver sånn, betyr ikke det at andre ikke er velkomne til å gjøre det. Kanskje de ikke prøver å bli tatt seriøst. (Og ja, jeg vet at det ikke var ett angrep på personen som gjorde det, amund ) Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Ikke det nei...ja vel. Dere ble vel litt stumme. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Også er det noen som sitter med 512/128 fra France Telecom og er fornøyd med det;-) Lenke til kommentar
Penetrator Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har 2mbit fra NGT, og er ikke annet en KJEMPEFORNØYD! Ikke ETT problem i over et år!! Ergret meg over tlf kø som kunne/kan vare ca 30min, men skjønner nå at jeg skullet sittet og nynnet frydefullt i røret. :smile: Hehe, gratis er det også, da jobben til leieboer betaler. Kanskje jeg dermed ikke lengre kan anses som er objektiv debattant, men, men. Mvh. Penetrator Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har selv 2mbit fra NGT, og er svært fornøyd. Og da mener jeg svært fornøyd! Hastigheten er hva de lover, både for upload og download. Det som kan være litt iuttiterende er treg tlf. support, heldigvis har jeg ikke hatt nevneverdig bruk for det. Billig er det også, er student ved UiB og betaler bare 398,- for herligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå