Orwandel Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 alfredjizzcock skrev (20 timer siden): Jo, det ER dårlig. Kaller du seriøst dette en RPG åpen verden med vasse forskjellige valg? Life paths har jo nesten ikke noe å si. Dialogene gir deg maks 2 forskjellige valg, men det er ikke store forskjellene der heller. Fortell meg gjerne hva som er bra med det? Designet og historien? Javel, da setter jeg på en film da. Spiller er platt, Night City er en av de kjedeligste open world-opplevelsene noensinne. Den åpne verden er ikke alt, og var nok ikke hovedfokuset. Men hvis en bra historie, godt skuespill, gode karakterer, og god design ikke interesserer deg i spill, så får du nok holde deg til filmer. Og spill som The Division blir kalt et RPG, så at dette ikke er et RPG blir vanskelig å argumentere for. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Trur de skulle latt være å utvikle det til forrige generasjon konsoller. Folk må forstå at Den hardwaren er fra 2013. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) boundishh skrev (24 minutter siden): Trur de skulle latt være å utvikle det til forrige generasjon konsoller. Folk må forstå at Den hardwaren er fra 2013. Det er jo ikke så lett når utviklingen startet før 2013, og full produksjon i 2015-2016, og lanseringen var planlagt i april i år, lenge før siste generasjon konsoller var på markedet. Det er ikke så lett å utvikle et spill for hardware som ikke finnes ? Endret 22. desember 2020 av 0laf Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 0laf skrev (4 timer siden): Det er jo ikke så lett når utviklingen startet før 2013, og full produksjon i 2015-2016, og lanseringen var planlagt i april i år, lenge før siste generasjon konsoller var på markedet. Det er ikke så lett å utvikle et spill for hardware som ikke finnes ? Ubisoft prøvde med Watch_dogs. Det gikk ikke helt smertefritt. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 0laf skrev (På 22.12.2020 den 11.42): Det er jo ikke så lett når utviklingen startet før 2013, og full produksjon i 2015-2016, og lanseringen var planlagt i april i år, lenge før siste generasjon konsoller var på markedet. Det er ikke så lett å utvikle et spill for hardware som ikke finnes ? Utviklere får devkits lenge før konsolen er på markedet. Lenke til kommentar
alfredjizzcock Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 (endret) Herregud, en FILM er jo mer interaktiv enn dette. Hvis du ikke fulgte med på lanseringen og CDPR før dette (noe jeg tviler på siden du slår meg som en fanboy som nekter for å innse problemene med et tomt Night City) så sa de at det var en verden man skulle kunne leve seg inn i, at NPC'ene hadde utrolige unike rutiner, at VALGENE I CYBERPUNK 2077 SKULLE HA UTROLIGE VARIASJONER. FIKK DU MED DEG DET, ELLER MÅ JEG SETTE PÅ EN FILM? Cyberpunk er like interaktivt som et maleri. Endret 29. desember 2020 av Jarmo Fanboy diskusjoner fjernet. 3 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 det cdpr driver med minner meg om kommunistisk propaganda/ kim yung un teknikk for å få spillet til å fremstå som noe annet en det egentlig er. jeg forventa en rpg med masse action, skyting det jeg fikk er adventure rpg med unødvendig mye prating fra start til slutten av spillet. har lyst på ny playthrough men tanken på all den pratingen er så turn off 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 brogamer skrev (2 timer siden): Utviklere får devkits lenge før konsolen er på markedet. Utviklere må kjøpe devkits, å ikke alle får, selskapene har gjerne restriksjoner, men de kommer uansett ikke årevis tidligere enn konsollen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) ex-jordbærplukker skrev (På 23.12.2020 den 12.35): (...) jeg forventa en rpg med masse action, skyting det jeg fikk er adventure rpg med unødvendig mye prating fra start til slutten av spillet. har lyst på ny playthrough men tanken på all den pratingen er så turn off Eh... du var klar over hvem som lagde spillet? Det har laget et par RPGs tidligere med ganske stort fokus på dialog og karakterer, ikke hjernedød action. Endret 25. desember 2020 av Orwandel Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) 2 hours ago, Orwandel said: Eh... du var klar over hvem som lagde spillet? Det har laget et par RPGs tidligere med ganske stort fokus på dialog og karakterer, ikke hjernedød action. Yup, CD project red som lover mer enn de klarer å levere. "Next gen" med AI dummere enn 20 år gamle gta3. I action spill kan man lære taktikk, ta raske besluttninger, trene hjernen til å tenke fort osv. Mens dette spillet er som å se en film man trenger ikke å tenke eller bruker hode engang og du synes action er hjernedød mens teit roleplaying er hjernelevende. Hva slags rompelogikk er dette? Endret 25. desember 2020 av ex-jordbærplukker 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg snakket ikke om AIen. Jeg snakket om at du ble overrasket av at de som lagde Witcher, Witcher 2 og Witcher 3 har laget enda et spill med mye dialog. Og at du sammenligner CDPR med Kim Jong-un og beskylder de for å bruke kommunistisk propaganda blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå