Vivid Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Er det noen som ved å se på disse specsa kan si om denne pcen er bra nok til å kjøre fortnite på 140 fps og vis den ikke klarer hva må til for at jeg kan kunne gjøre dette? Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Blir veldig vagt, men ser du har en gammel i5 fra 2014. Hva annet sitter det i maskinen? 1 Lenke til kommentar
Vivid Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) @J!nx skal jeg være ærlig så har jeg ikke peiling, pcen er fra 2014 og er ferdigbygget fra komplett, jeg arvet den ifjord av min far men interessen har først begynt å komme nå mot ny året. det jeg vet er: Skjermkort: Asus gtx 970 Hovedkort: ASUS B85M-G Prosessor: Intel core i5-4690k Endret 17. desember 2020 av Vivid Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) Den klarer ihvertfall helt fint å kjøre fortnite, men hvor bra det blir kan vel diskuteres.. Den er tross alt 7 år gammel og begynner å henge drøyt etter de nyeste pc'ene. Her har du en ganske bra tråd med mange gode forslag til ny pc hvis du er villig til å investere litt: Endret 17. desember 2020 av J!nx 1 Lenke til kommentar
Vivid Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 @J!nx takk for svar! 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Du klarer fint 140 fps på nest laveste innstillinger, etter hva jeg kan se. Men basert på din (la oss være direkte) begrensede kjennskap til datamaskiner lurer jeg på om du virkelig trenger 144 fps (uklart hvorfor du skrev 140), eller om du har "hørt" at du må ha 140 fps. Last opp spillet og kos deg. Er vel gratis å laste ned uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå